Hem ljuva Vänersborg

Skickade ett sånt sms till min kära vän Patrik i natt när jag kom hem.. Han mobbar mig ju för Vänersborg HELA tiden ^^
haha.
Smsar lite med honom emellanåt, och har fått honom till att bli min personliga faluguide.. så jag lär mig hitta inne stan XD fan, tappar jag bort mig ute på Skräcklan, då ska ni se mig i Falu city ^^ Kan typ var Åhlens, Gina tricot, Mc donalds och club Etage ligger :P hahaha. Kan ju faktiskt inte ens hur bussarna går ;)

Jaja, han är ju aaaalltid ledig, så att jag ska kunna träffa honom när jag vill.. Blir det inte imorn när båda kommit tillbaka till Falun kan det förhoppningsvis bli på måndag ;) Slutar ju kl. 10.30 då, och han har studieuppehåll i 2 månader, bara för att han bytte från distans till campus. Yeah, lucky me :D ;)
 
Ne det är hopplöst det här. Jag vet inte alls varför jag gör som jag gör. Jag vet faktiskt inte.
Grejen är nog att Han är den jag riktigt.. fastnat hos i Falun. Visst, jag har skaffat mig mer underbara vänner.. men ..
jaaa.. ^^


Var hos Elin förut o lämnade hennes present. Fick berätta för henne o hennes trevliga bror Kristoffer hur jag har det i Falun, så vi satt o snackade i en evighet ^^ . Sen på hemvägen träffade jag grannarna... öhum.., Och Sten frågade hur jag klarade mig utan pojkvännen nu när jag flyttat. Han hade tydligen sett mig med Martin. Ajsig Bajsing, han är ingen pojkvän :P Bara väääääääään :D

Ska hjälpa mor min nu med pizzorna inför kvällens kalas :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0