Arbetsförnedringen..

Var där o svansade litegrann i morses :S . vet inte varför, för han jag snackade sa bara till mig att det var bra
CV jag hade, och att jag verkade ju så glad o trevlig så jag skulle nog inte kunna ha några problem att hitta ett jobb ^^ Dock kanske jag är för kräsen för mitt egna bästa (nej, jag vill inte jobba i vården....).. haha
Ja,  så sa han att jag får ju ingen ersättning eftersom jag studerar.. bajs (nej förlåt, jag menar ju kuk XD).

Cyklade hem sen o fick en regnskur över mig, som vanligt ^^ haha. blidde lite blöt XD

Haha, läste i tidningen igår om att tjejer tydligen säljer sex för att få märkesjeans blablabla, och oftast till någon bekant. haha, vad är det för dumheter dem gör ute i världen, jag skulle ju minst ha en lyxresa ;)
haha, o jag vet ju en som skulle vilja kosta på sig o betala en för mig XD ne gud, det var bara så kul o läsa den artikeln när man har pratat om såna dumheter innan ^^ med en bekant ^^ haha.

Ska kolla på säsongens sista bandymatch ikväll med.. tyvärr spelar ju inte Glenn,så vem ska jag nu kolla på?haha

GUD ! jag kanske inte får se Glenn på en evighet sen ^^ haha, Glenn är min stora idol, bara så alla vet ^^.
Jaja, jag får väl roa mig med någon annan bandyspelare, någon frivillig ? :P


japp.. o nu tänkte jag skriva bajs, men får la bli ett mer "fräckare" ord ^^ hahahha

Kuk

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0