Dum, dummare, dummast

Perfekt beskrivning på mig själv? Yepp, jag tror det ^^

Och vet ni vad, jag bryr mig inte ! Jag menar, jag är som jag är.. och det kan ingen ändra på.. ingen.. ?

Dagen börjar ju, som den börjar ^^ visst, jag kanske gjorde bort mig, men det är en del utav mig :)
Och vadå, lite snäll får jag väl vara ibland ? ^^ offra mig för de behövande ^^ det var ju ändå bara en bild..
På en väldigt lättklädd Sofia ^^ (nejnejnej för gudsskull, ingen nakenbild, bara en bikini-bild :P)

Berättade ju att jag brukar springa runt nyduschad o i bara handduk när brodern har kompisar här (extra kul om de sitter o spelar tevespel på ens eget rum ^^) , o sedan går runt i bara mjukisbralls o bh på undervåningen...
haha, fick ju veta att Han aldrig får se det, vilket inte är så konstigt eftersom han inte brukar springa hemma hos mig ^^ Och efter det fick jag min känsla av att vara lite generös ^^
Smart drag ? vet ej, det märker vi...

Haha, tittade på Fråga Olle igår, där de skulle testa vad som var godast i matväg o ha under sex ^^ Vispgrädde o chokladsås skulle visst vara uppskattat :P koooooonstigt ^^ tyvärr hörde jag inte vad de andra två grejerna var, pratade med martina i mobajlen just då.. haha. men men ... jag överlever ^^

På tal om ingenting, jag vann över Jesper (brorsans kompis) på nåt Tony Hawk spel igår, o jag ska tala om för dig att Jesper är typ bäst på skateboard, båda irl o tevespel :P haha. Att han sedan vann över mig med dubbelt så mycket på revanschen behöver vi ju inte snacka om ^^ haha,.

ne, nu ska jag byta om o sen cykla till idrottshuset ^^ Linus har fotbollscup, o jag blir slagen utav hans lag nästa gång jag ser dem om jag inte tittar ^^ haha. bara för att de beundrar mig ;)

(uppdatering kommer senare i eftermiddag/kväll)

kuk


uppdatering.

Jupp, prima stolt över brodern o hans lag är man, vann hela cupen (som vanligt ^^) höhö.
Skrattade så jag trodde jag skulle börja lipa när speakern skulle säga vem som gjort mål i deras 7-0 vinst.. då alla i stort sett har utländskt efternamn (bara 3, varav en är målvakten, har vanligt "svenskt" ).
Lät så himla skönt när hon gjorde sina försök till att uttala rätt XD

Min gamla spanskalärare Loretos son har börjat spela i Linus lag, så jag fick en pratstund med henne :)
Ja menar, hon är trots allt en av de bästa lärarna jag tyckt om mest :) .
Haha, o medans jag pratade med henne så började mamma o några andra mammor prata om åldrar på oss äldre barn.. när Anki plötsligt utbrast : " fyller du tjugo ?!".
haha, o hennes äldsta son, Linus som är 16 eller 17 kom med det roliga :" jag trodde du bara var 16 " XD
yeah, sofia ser ung ut för sin ålder ;) eller ? XD hahahaha.
Haha, o att man vet vems syskon Linus umgås med gör ju inte saken bättre ;P haha ^^.

Har inget vettigt o berätta, åt Ahlgrens bilar så jag trodde jag skulle spy, o simon ville inte ha några så jag fick äta upp dem alldeles själv.. stackars mig ^^



image20

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha du har börjat med Kuk, och jag kör med Snopp XD

2008-02-21 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0