"en seriös dejt"

Vad sjuttsingen drömmer jag om på nätterna ? en "seriös dejt" med bajschristoffer.. vad fasiken är "en seriös dejt" ?
Fattade nada både i drömmen o när jag vaknade ^^ var så verklig dröm oxå så jag funderade på o fråga honom på allvar om vi hade bestämt en dejt XD

Det var nog bara för att vi pratade så mycket om mina blonda Christoffrar igår Martina, de förföljer mig ^^

Har du tänkt på det nångång, att när du verkligen gillar någon så ser du personens namn överallt.. ?
Så är det med Christoffer, överallt är det satans namnet.. Jag blir galen ^^
Jag är inte kär, inte mer än vad jag brukar vara :P
Jag vet inte ens vilken utav dem skulle vart mest speciell, de har fångat mig på sina egna vis ^^
Kolla, då kan väl ingen påstå att jag är kär i nån utav dem ?
eller.. är det bara jag som inte förstår mig själv........


för övrigt har vågen börjat vandra neråt nu :D har ju tidigare legat o pendlat mellan 59-60 kg..
idag är det mellan 57-58 kg :D jippie mig :D


Ska snart färga om mitt hår oxå, har fått en så vaaaacker utväxt ;D hittade i Rustas reklamblad den hårfärgen jag brukar färga till, men nu även med slingor (alltså ett sånt där dubbla grejs med både hela håret o sen slingor på det), kanske ska testa det nästa gång :D jag menar, utväxten blir ju inte lika tydlig när man har slingor ^^


ne, nu ska jag lägga upp ngn bild på bilddagboken http://pinkbaby.bilddagbooken.se o sen lämna datorn ^^

bajs           (jupp, jag trivs bättre med ordet bajs än kuk :P ) 
image20
 

Kommentarer
Postat av: johanna

vad är dina åsikter på mitt senaste inlägg ?

2008-02-26 @ 16:02:26
URL: http://www.jolita.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

hur får du sofia så där stort och fint?:D

2008-02-26 @ 16:04:58
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0