Kärlek

Jaha, eftersom det är den så kallade Alla hjärtans dag idag, tänkte jag skriva lite om kärlek...
Det är en ganska skum grej det där med kärlek egentligen, och att det får ha en alldeles egen dag :S.
Jag menar, en sånhär dag springer alla runt o är kära o blablabla.. men jag då ? jag är inte kär..
Jag har ju nästan gett upp kärleken (jag vet det låter dumt, men jag har gjort det tills jag hittar Honom igen... mitt val o ingen annans). Hur kul är det då för mig som singel o se all denna kärlek ?
Borde finnas en speciell singel-dag oxå ; alla singlars dag, för oss singlar XD

Det finns så mycket o nämna när det gäller kärlek, att man inte vet var man ska börja..
Jag var kär en gång, o då menar jag riktigt förbaskat kär.. men allt sket sig, som det alltid gör för mig..
men jag är lika glad för det, nu iaf ^^
Det roliga är att killen tydligen inte vill umgås med mig, för han tror att jag fortfarande är kär i honom, vilket bara hade vart dumt :P
haha, dessutom kan man nästan säga att det idag är.. öh.. 2 år sedan det tog slut XD jag ser det så iaf.
hur ska vi fira detta ? XD (jupp, jag klarar mig utan pojkvän... )

Som ni kommer märka kommer jag inte nämna någons  namn här, eftersom jag har flera läsare, och inte vet vilka dem är (mer än martina ^^), så kanske någon av dem "nämns".. och den som vill får ta åt sig... 
Jag vet vilka jag menar, vet du ? 

Höll på o bli kär en annan gång med, nu på senare tid.. Men osäkerhet på kärlek gör saken mycket svårare..
Jag tycker om killen jättemycket, fortfarande, ett tag såg jag honom t.o.m som en utav mina bästa vänner.. 
Idag, vet jag inte vad han är, för jag pratar knappt med honom längre..

Haha, sen kan jag nämna ytterliggare en rolig sak på tal om kärlek.. 
Fick frågan utav en kille för ett tag sen, rakt upp-o-ner om jag var kär i honom. 
Vilket jag svarade på att "nej, kärlek är bara slöseri med tid", just så som jag ser det.
Men ingenting hindrar mig från att tycka om ngn, men kärlek.. det är ett för stort ord.. 
jag tycker om honom, jag tycker om alla som får mig o skratta, vilket den här killen får ^^ 
Och ja.. man vet aldrig.. som sagt, jag har ett pressat schema, du får höra av dig nåndag innan om vi ska planera något ;) 


-------------------------------------

Jag vill inte att någon som läser detta ska tro att detta är ett snyft-inlägg nu, för det är det inte ^^
jag klarar mig så bra som singel, o skulle jag vilja ha närhet vet jag nog ganska bra vem/vilka jag kan kontakta. 
Men ändå...


-----------------------------------

ska snart dra till min marrebajs :) 
ut o traska i solen, o solnedgången o ha lite vänskapsromantik <3.
trots allt.. får man nog umgås med någon man älskar på denna kärleksfulla dag :D

------------------------------------

på tal om ingenting förresten.. jag ska sluta prata, speciellt med killar  XD 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0