Nu förstår jag inte riktigt...

Hur kan man vilja ha mer vinter ?
Jag menar, hallå.. jag vill ha sommar o sol ^^
Fast egentligen räcker det med sol o värme ;) Den där resan vi snackat om, när blir den av ? ^^ haha.

Jag har börjat sova stenhårt de senaste månaderna, tidigare kunde jag vakna utav minsta ljudet.. men nu...
Hade tydligen smällt till ute på stora vägen i morse (nån bil som kört in i räcket eller nåt), men märkte jag det ?
Nepp.. jag sov.. ochdrömde söta drömmar om gud vet vad ^^

Känner mig gött sleten idag, så blir nog o plugga lite inför engelska-provet den 10 mars..
Börja plugga in kapitlenas glosor igen o se vilka man kan o inte kan.. jobbigt jobbigt.
Har en engelskabok jag ska ha läst oxå, får bli kvällsläsning i fortsättningen istället för tv-tittande :P


Haha, sitter o raderar en massa mejl på lunar från 2006 (!). Helt skamligt faktiskt att man har sånt kvar ^^
För det är väl 2008 nu ? XD. 
Iaf, sitter bara o skrattar åt mina samtal med diverse olika folk ^^ . Folk måste trott att jag vart dum i huvudet när jag dratt mina cp-skämt ^^  höhö.


Marretiina Andersson, hur går det med tänkandet inför helgen ? XD hahaha. ne jag skojjade bara ^^


bajs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0