Rastlös

Jupp, när jag inte har något vettigt att göra så skriver jag här.. Fast egentligen, så har jag ju det..
Tänkte plugga lite engleska sen, har 50 glosor till nästa vecka.. Lite annorlunda mot 120 som vi hade förra veckan.. För att stoltsera lite hade jag dock bara några ynka fel på läxförhöret XD haha. låter som om jag är värsta plugghästen nästan ju :P
Ska kunna den där olycksberättelsen med. Och till nästa (vad fan, hon sa onsdag... men vi har ju inga lektioner på onsdagar :S ops, då gjorde jag så christoffer skrev fel ^^), nästa torsdag borde det ju vara ?
I alla fall, tills dess så ska vi lämna in en ny skrivuppgift.. antingen om en vardagshjälte, eller göra ett slut på berättelsen... tur man har lite tid på sig.....
Nu på torsdag och fredag ska vi hårdjobba med en massa grammatik, får hoppas Christoffer kommer på lektionerna (Jonas brukar ju alltid vara där :P), så jag får lite skoj ^^ vi är ju sååå smarta.. eller.. XD
Fan, blev tjat om engelskan iaf ^^

Nu har jag mini-tobbes mobilnummer oxå, haha ^^

Haha, glömde berätta att jag o pappa diskuterade om min framtida man igår förmiddag.. :han får inte vara från Trollhättan eller spela ishockey.. dock måste han ha en massa pengar XD Mamma inflickade att han inte fick vara från Dal heller, men som pappa sa "jo det är ju okej. men inte Trollhättan". hahaha. 
Hmm, vet jag någon från dal..(A) 
nejnej, jag skojjade bara :P

Och, jag har aldrig tänkt på det förr, men JAG bor ju nästan i Trollhättan,.. Gränsen går visst inte långt från mitt hus.. Men; jag bor i Vänersborg :P eller, jag bor på onsjö som tillhör vänersborg ^^
(haha,tänkte lite på Johan från backstage,26-an, som påstod att Onsjö inte tillhör Vänersborg.....)


nepp.. jag bara ordbajsar.. rättare sagt skriver det som svischar upp i skallen..
Jag vill åka utomlands.. till solen o värmen ^^
image12

Kommentarer
Postat av: Martina

HAHAHAHA det där med Dal, då tänkte jag på när Erik ringde mig och berättade att hans kompis Kim var singel, och frågade om jag hade en snygg vän XD
Kommer du ihåg det???:P

2008-02-05 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0