Slask

Igår snöade det ju som fasen här, så jag lurade ut systern för lite pulkåkning ^^
Vilket var tur att jag inte väntade med till idag, för nu är det.... SLASK o BLÖTT.
Det är ju såhär det blir med snön, därför jag avskyr den så jädrans mycket !

jaja.. life goes on..

Pappa ska ha kalas idag kl.18 så mamma håller på o göra smörgåstårtor ute i köket just nu, ska få hjälpa till med garneringen sen hoppas jag ^^

Sen i natt skrev Melinda till mig :) ska försöka träffas nån dag o "göra saft" som vi gjorde när vi var små ^^ eller.. kanske inte för det finns inga vinbär just nu.. men träffas iaf :) haha.. o hon tycker jag o mamma är jättelika.. vet inte var alla får det där ifrån :P (Melinda är en tjej som jag lekte en massa med när jag var liten, o vi har hittat på alla möjliga hyss. )

Martin skickade några låtar till mig igår kväll med ^^ haha, o jag skickade Date Rape till honom XD men jag tror inte att han tyckte den var lika bra som jag tycker ^^ hahaha.
Och medans vi tjötade om o sova så skrev Dennis att han skulle ut på krogen just då.. gud, jag hade somnat ^^ 
Fast, ändå inte.. .för när jag kom upp på rummet var jag jättepigg o somnade inte förrän vid 2-3 :P haha. 

jaja.
bajs


får jag fråga dig en sak; 
Vill du ta med mig härifrån ? ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0