Sofia o grammatik..

tidigt en morgon.. finns det någon sämre kombination ? haha.
Jonas skrattade åt mina konstiga försök till meningarna vi skulle ändra. På tal om det, vi satt inte i "grupper" idag, utan i långa rader.. o jag satt innerst o fick ha Jonas breve mig ^^
Haha, jag vet inte om jag sagt det ; men jag har kommit på att jag o Christoffer sitter likadant hela tiden,
när vi lutar oss framåt o dyl. ballt va ;) hahahha.
Tror de skulle fuska sen o följa med bussen till Trollhättan o högskolan, men sedan kila på stan istället :P Stördo, men en smart idé :D

Ont i handen som satan har jag oxå :( så det e ju inte så jääääättesmart o sitta vid datorn, men jag ska gå strax ^^
Ska ringa mamsen, äta lite o sen dra till Martina :)

fint väder idag med juh ! Hörde ni : FINT VÄDER :D
så man får ju passa på att vara ute :)
bajs
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0