Uppfinnare

hade en sån gött skön engelska igår ^^
Fortsatte med grammatiken, o läraren tyckte att jag var jätteduktig o sa meningarna PERFEKT, förutom att jag glömde "det o det".. haha. Skulle säga en konstig mening oxå,vända en aktiv mening till en passiv, o den var jätte konstig ! T.o.m vår lärare tyckte det.. så jag fick hjälp utav jonas XD
Sen skulle vi diskutera lite, o fick ett papper med olika "ämnen", typ , 

 - vad skulle hända om alla klockor försvann?
 - om vi slutade dricka alkohol ?
 - om vi inte kunde läsa ?
 -  om vi kunde läsa varandras tankar ?
 - och om vi skulle hitta aladdins lampa ?

haha, jag fick knappt in en syl i snacket mellan mig,christoffer o jonas ^^ förutom att det skulle vara tråkigt utan alkohol, och att om vi inte kunde läsa hade jag inte suttit o läst det där pappret just då ^^
Christoffer hade gillat o kunna läsa andras tankar : för iaf han gillade en tjej kunde han läsa hennes tankar o sen uppfylla dem så att hon började gilla honom XD haha, som i "Vad kvinnor vill ha". Och jag vågade inte säga att jag tror att folk kan läsa mina tankar ibland ^^
Sen på aladdins lampa-grej visste Christoffer exakt vad han skulle önska sig : så många önskningar man vill ^^
Och jag o Jonas utbrast : DET FÅR MAN INTE ÖNSKA SIG !! :P
Vilket gjorde att Chistoffer blev lite sur.. ^^  haha

Sen skulle vi till datasalen o greja.. mitt bajs bajsade sig (jag kunde inte logga in för jag kom inte ihåg hur vi gjorde med mitt användarnamn eftersom det krånglade så) så jag o mimmi(?) satt o jobbade med hennes dator.. haha

Sen när lektionen var slut gick jag tillbaka till klassrummet o skulle hämta mina grejer, när Christoffer kom ^^ haha.
Vi pratade om vad jag gör när jag inte har engelska, o jag svarade att jag "tänker". vilket han tyckte var jätteroligt ^^
Precis som läraren tyckte ^^ , "alla andra idrottar o sånt, o du tänker " haha ^^.
Christoffer frågade om jag blv något smartare, och jag svarade att jag kan inte bli smart, för jag är dum i huvudet ^^ haha, o han svarade att ne det är ju klart, man kan ju inte bli smartare om man är smartast ;) Sen trodde han att jag var en smart uppfinnare o gjorde smarta uppfinningar i min hemliga källare XD och det e ju självklart att jag gör ;)

haha,. jag smällde igen dörren på honom sen när vi skulle gå oxå,utav misstag ^^, så nästa dörr höll jag upp för honom så han kunde gå igenom, haha.. o då segade han sig en massa för o reta mig ^^
han är så tevlig, mot mig iaf :P höhöhö


Köpte nya bralls sen oxå, tänkte ju köpa ett par baggyjeans.. men de fanns inte i min storlek ^^ så jag provade ett par tajta svarta byxor istället, bara på skoj.. o snacka om chock ! de var assköna.. så nu har jag ett par tajta jeans.. JAG :O .. Köpte ett svart brottarlinne oxå, alla som har sett mitt gröna linne vet att det går ner till knäna typ ^^ det här gör inte det ;D haha. o så fick jag köpt en svart bh oxå.. oj vad jag handlade ^^


-------------------------------------

Ny dag.
Brorsan kom nyss hem, har köpt Filips playstation-spel.. så nu kan jag spela sånt oxå ^^ dock har han inte pacman eller supermario.. men det får vi införskaffa :D

o sen ska jag till martina <3 ut o parta idag, backstage till o börja med, sen vet i aldrig var vi hamnar ;) men nu ska jag dra o äta. ha en bra dag så återkommer jag :D
 bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0