- Äntligen...

Ehum.. kanske inte äntligen.. för det är inte första bloggen jag har, har både haft nogg.se o blogg.se tidigare...
Men idag tänkte jag förnya mig med en ny blogg ^^ haha.
Skriva av sina tankar o grejer är ju ett måste för vissa, tex mig ..


Så bara för att jävlas vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. hmm.. Tänkte snart gå o blåsa håret o sen försöka göra "våglockar" i det, se hur det ser ut ^^ kommer säkert upp bilder på bilddagboken om det blir bra (pinkbaby.bilddagboken.se).

Kanske blir det lite bandy ikväll med, får se med den saken när mamsen kommit hem.. IFK - Falun ikväll iaf.. frågan är om jag vill gå, det är ju som sagt inte bara jag som går på bandy :S aja. shit the same.

Imorn är det engelska oxå ^^ haha. Hoppas vi inte fick någon läxa (varken jag eller Christoffer lyssnar så bra på lektionen) , Får skylla på honom annars, han rättade ju sin läxa förra gången med min ^^ Känns bra när någon tror att jag är bra på engelska XD haha. Han bara skrattade när jag berättade att jag hade bett min 11årige bror om hjälp ^^ . Än så länge är det faktiskt riktigt kul på engelskan, har ju christoffer o "han jag inte vet namnet på" som roar till det, eller så e det jag med mina sjuka kommentarer igen ^^ haha. Som när vi bokstaverade ett ord (håller på o lära oss uttala alfabetet xD) och jag "skämttrodde" att ordet skulle bli gris ^^ HAHAHA.
Imorn igen alltså.. ;D


Kollade in lite nya piercingsmycken på barbarella.se förut, funderar på o beställa hem lite nytt... har ju tappat en "boll" till ena ringen så.. kanske ska beställa hem två nya ringar i blackline ^^ passar ju piercingen jag har i brosket..;D

Äta måste jag göra oxå.. Nudlar känns lockande XD
hejsvejs o bajs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0