Bostad fixad

Yeey, blev en delad lägenhet igår :D Ska skickas kontrakt hem till mig nu i dagarna som jag får skriva på ^^ haha.
Usch,. min stora skräck är fortfarande : tänk om jag inte kommer funka ihop med min nya rumskamrat ?
Jaja.. Och Martin, du får komma o hälsa på iaf, även om det inte finns några snygga tjejer ;P.

Så, vad händer idag... Ska ut o köra lite ved snart tänkte jag.. Sen blir det nog (eller det måste) ska jag upp till mamma på NÄL och hämta ut mer medicin, den börjar ta slut.. nu igen ^^ Knapprar piller på löpande band känns det som XD
Kvällsbad med Martina blir det oxå :) YEEY :D. Fast det blir nog inget motorbåtsåkande, som med Martin ;) hahahaha.

Funderar på att ta bort mig från en massa ställen oxå, har funderat på det i evigheter.. Men vad fan.. det fixar vi strax :D
Kommer då bara finnas kvar här och på Bilddagboken. Så nu vet ni vart jag finns :) . Folk jag snackar med finns ju på de andra placen med ^^ haha.

bajs

Kommentarer
Postat av: Martina

haha precis som jag gjorde :P

Jag har också bara bdb kvar :P

2008-08-01 @ 11:19:17
Postat av: Martin

Jag kanske kommer å hälsar på om jag hinner :P kommer väl ha massa matcher å sånt på helgerna men nån gång ska jag väl hinna med det isf :P äre fest som gäller då eller?:D

2008-08-01 @ 19:45:24
Postat av: Sofia

svar till Martina - haha, ja precis så ^^

2008-08-02 @ 17:08:28
Postat av: Sofia

svar till Martin - du får ta första lediga helg ;) haha. det vet jag inte, men utgång kanske det blir iaf, finns en hel del uteställen verkar det som :D haha. lite annat mot vänersborg ;)

2008-08-02 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0