Alla berörda vet..

Har inget vettigt direkt o skriva, men såg att folk vart inne här o kollat.. och ni kanske vill ha något nytt o läsa ;)

Grillfesten i fredags vart iaf trevlig :) Trots att folk lämnade oss ganska tidigt.. men men ^^
Vi roade oss med Svarens bok iaf, och martin o martina gungade sönder mamsens hägmatta XD eller sönder o sönder, ena repet släppte XD haha.
 

Dock var det synd att vissa inte kunde komma, men som sagt Malin; det finns fler fest-tillfällen :D
Att en annan inte kunde komma förstår jag på ett sätt, men ett annat inte.. Det är lite tråkigt o inte kunnat träffas på ett år, och frågan är när nästa gång blir.. om det blir någon nästa gång. 
Ibland funderar jag på att bara sätta mig på bussen/tåget o åka upp för att säga : "suprise !". Men det skulle nog inte vara så uppskattat, eller hur ;) 
Satan, det känns som om att det bara är för att jag är just jag som vi inte kan träffas.. Men jag skulle kunna lova både dig o henne att det inte skulle ske något "dumt", jag menar.. jag skulle inte vilja förstöra när du anses vara lycklig :)

Jaha, det planeras att åka ut på husvagnssemester i slutet av veckan. Jag är den som letar  vart vi ska, jag som kanske inte ens ska med XD hahaha, bravo ^^ . Beror ju helt o hållet på vart vi ska, och vad det ska bli för väder :P.


Och sen , det där med att det känns som att jag inte passar in i någons liv längre, det är inget speciellt. Så överdriv inte med tankarna ^^ Den berörda vet, och jag vet.. och det räcker :P
Det är alltså inget som helst speciellt. Inget som ingen annan behöver veta, så inga frågor tack ^^
haha.

Bajs på alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0