Yeey

Är ju hemma igen, efter att ha vart med familjen en sväng i Sunne..
Hade en väldigt rolig torsdag då jag och syskonen sprang inne på Sunne Vattenland från kl.11-17.30 . Tur med vädret hade vi oxå, solsken o "varmt".. eller, iaf tills i slutet när sommarens snyggaste badvakt sa : "Nu börjar det regna".
Grr, han var inte helt fel ;) blond o ljusblåa ögon, jaa.. vi hade ögonkontakt en aning många gånger, till min stora förtjusning.. och ännu mera mina syskons ! XD
Tror han jävlades med mig o mina syskon oxå... Han skötte nämligen den lila banan, och efter att vi sprungit upp till den på 200 miljoners trappsteg ett antal gånger (4-5 ggr i rad) tror vi han började känna igen oss, speciellt när han kollade så på oss ^^ Iaf, det är en åkattraktion där man kan sitta 4-5 stycken personer i en stor rund gummibåt, och personalen (dvs Han), får putta på så den åker iväg.. Nu är det så att det kommer ett litet vattenfall precis i början och jag lovar ; bara för att jävlas snurrade han på flotten så att jag fick åka baklänges och få vattnet direkt på mig. Med blickarna han gav när vi åkte var bevis på det ;P

Förföljde oss gjorde den jäveln oxå ;)
Vi skulle åka den lila en gång till, och väl där uppe innan det var vår tur sa jag till Ida o Linus att nästa gång får vi ta den gröna nästa gång ( som ligger typ under den lila). Tror ni inte att Han har bytt rutschkana då ?! Hmmm ^^

Så då stod han där, medans vi åkte den gula o grön några gånger (de ligger precis bredvid varann), och som vanligt bestämde vi innan vi åkt vad vi skulle åka nästa gång.. Vilket skulle bli den lila.. VEM har inte gått tillbaka till den lila då ? hahaha, vad vi skrattade vi tre. Speciellt när vi kom upp för trappan till den lila och jag såg att han och utbrast "neeeej" och fick ögonkontakt på en gång XD hahahhaa. Bra Sofia ^^

Sen när vi var påväg att gå hem,till campingen alltså, vem tror ni inte kommer o har slutat dagen då ;) haha.
Det var en väldigt trevlig dag ^^

Senare på kvällen när vi skulle sova började min bror gråta. Han ville inte att jag skulle flytta till Falun, för då kommer vi inte träffas så ofta längre. Riktigt hemsk känsla.. Jag kommer inte ha min bror hos mig mer :/  Fast som jag sa ; vi får snacka på tele dagligen :)
   

På fredagen tåg jag tåget hem, är så stolt över att jag klarade alla byten ^^, fick sitta i Kil o vänta i typ 1.5 timma. Men Christoffer den filuren kikade förbi o sa hej en snabbis ^^ Haha, han hade stenkoll på att det snart är ett år sedan vi sågs sist, när jag åkte hem från Ludvika.. :)
Iaf, efter många om o men kom jag hem till Vääääänersborg, och mötte upp Martina. Vi skulle kolla på ram till en grej vi ska fixa innan vi flyttar, men smet även in på Hemköp eftersom jag inte ätit sen halv 9 på morgonen XD Efter det o ramchecking sprang vi fram o tillbaka mellan Bokia o Pysselakuten.. stackars mina lår ! eller ena, har sån träningsverk i ena låret efter vattenlandet XD


På kvällen drog vi sedan till Trollhättan, bussen var riktigt smockad o det märktes att det inte var "en vanlig fredagskväll". Lilla Melinda var på bussen oxå, o hon var det inte igår vi såg ;D
Kom fram till Thn o där var det folk, Gick o kollade bland stånden o satte oss sedan på bryggan. Gömde min vattenflaska för poliserna som gick o hällde ut all alkohol de såg på bryggan, trots att det bara var vatten i den.. Jag hade tom fått den av två tjejer som delade ut vattenflaskor för att man inte skulle dricka alkohol XD Haha.
Tjatade en massa på Martin att han skulle hämta oss, men han satt på bio. Så vi tog bussen hem, då det började regna, och väl hemma i Vbg fick jag reda på att Martins bio var slut o att han var på väg hem. Väntade på honom en jäääättestund, eller inte, och sen gav han mig följe hem ^^ Satt på trappan o busade med kattungar.. Och Sofia kände på muskler <3. haha.
Började plötsligt regna så vi gick in, och zappade bland mina tv-kanaler.. hmm.. Barnförbjudet var det oxå XD hahhaha.
Sen lämnade Martin mig.. alltså, han åkte hem när det slutat regna.. inget annat ;)




Lagar lite mat.. ska vidare till Martina sen, förfesta o sedan dra iväg till Fallens idag igen. Blir supardag idag istället för imorn :D haha.

men bajs på alla ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0