Mums

Jag o Malin, min "extrasyster" bakade lite äppelmuffins förut, som ska med ut till kusten. Riktigt goda blev dem.. men det var inte lätt att hålla Malin från o äta upp smeten och äpplena XD haha.
Ska tydligen snart ner till hästarna vi har oxå.. Det snackades om att jag skulle rida lite, men jag tror inte jag hinner idag.. aja, får se på det !
Har ju rester o packa idag, och sen måste jag med bort till Linus träning o höra med Anki om det är rätt låt jag laddat hem, så jag inte bränner ut fel på skiva XD
Vi bestämde nämligen igår på Linus match att hon ska ta med sig en bergsprängare, och jag fotbollsmusik och så ska vi spela det bl.a under matcher nu under Kalles. Kan bli skoj, Erik som satt med oss (en spelare som inte spelade) bara tittade förskräckt på oss.. Stackars barn o ha sånna föräldrar.. och stackars mig som alltid ska vara med XD
Det roliga är att Killarna vill att jag ska vara med ;P hmm.. de små pojkarna.. varav en är 10 cm längre än mig XD hahaha.
 <-- jag o systern påväg till Kalles förra året XD

Ne, nu ska jag lämna datorn. Har inte tid med den.. vilket jag även inte kommer ha förrän på måndag igen, om jag inte smiter hit senare idag..
see you later ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0