Ontontont

Jag har ont i min hand.. fick ju en ganska stor flis in i handen häromdagen, rakt in i handen, och såret har börjat göra svinont :S aja.. ibland får man väl stå ut med lite smärta.
Har sånt där konstigt ont i benen oxå, rätt som det är känns det som om någon slår till med en knytnäve.. Det värsta är när det blir så på smalbenen :/.

Haha, jag har inte vädret på min sida idag ^^ så fort jag har kört lite ved börjar det spöregna XD hahaha.
Men högen(högarna) minskar ! jippie mig !! :D

Jaa.. Nu ska jag fixa med tvätten^^
Bajsbajs

None

Kommentarer
Postat av: Louise

Men om ja åker ner dit, så kommer du o umgås med mej va? :D:D

2008-06-22 @ 13:30:54
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0