Städdag

Ska städa mitt rum idag hade jag tänkt ^^ 
Är ju inte så vackert väder att  man har lust o sitta ute så.. varför inte :)

Haha, hade Mint uppe i natt.. sov med henne i sängen XD vaknade nångång av att jag la mig å henne o hörde ett "illpip" så jag satte mig upp o fattade ingenting först ^^ sen senare vaknade jag av ett duns.... då hade hon ramlat ner på golvet, haha. och vid 5 tiden kände jag hur något snuttade på min haka, vilket gjorde att jag beslöt mig för att inte ha henne uppe något mer XD haha.

Studenten igår oxå :D
Snacka om att få minnen när man kör en bildestet-klass ^^ jag menar, jag har ju oxå skrikit "esbd, tjalalalala".
Jaja, det var lite kul ^^ men att de kan vara så lättroade av´att bli tutade på, det visste jag inte ^^ lät som om de åkte en berg-o-dalbana, och varje gång man åkter i en liten backe o ger sånt kort illtjut som man brukar göra, sånt tjut gjorde dem när en bil tutade XD haha.

För övrigt gav jag en ros till honom.. men det var inte helvit, utan lite rosa i :S men det var den vitaste rosen de hade i affären...
Frågan är om jag vågar träffa honom nu efter detta XD aja.. vad tusan... skrev även "förlåt för allt" och hoppas han fattar..
men man vet ju inte med honom :S

Dåligt väder fick dem med, spöregn.. kul, inte.. jaja..

Var hos Carin sen på kvällen :) åt en massa mat, eller.. efter halva tallriken var jag proppmätt XD och då hade jag inte kommit till efterrätten ännu ^^ haha, det är precis som om jag inte kan äta mycket längre.......

jaja. lägger upp bilder på bilddagboken om ni vill se :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0