It's love in the air

Ja det känns typ så.. frågan är bara VAR kärleken är.
Helt obegripligt, det känns som om jag är nykär.. men jag har ingen o vara kär i .. Vill någon förklara för mig ? för jag fattar inte alls XD

Hade en helt galen engelskalektion igår ^^
Orka berätta allt, retades iaf med Christoffer, som vanligt ;D Kommer inte ihåg om vad just nu.. jo just det!
Jag var jättehungrig och min mage började dra ihop sig och jag bara väntade på att den skulle få utbrott.. men var det min mage som kurrade då? nepp ! utan christoffers ;D hahaha, gud vad jag skrattade ^^.
Sen skulle vi öva på o skriva uppsats (en kort variant) tillsammans hela klassen (5 pers) och det skulle handla om varför rökning var bra. Och ja, det var spännande samtalsämne XD plötsligt började Christoffers mobil ringa, med vibratorn för han hade ljudlöst, och vi satt så nära varann o den vibrerade så högt så det kändes nästan som att mobilen låg i min ficka o inte i hans XD. haha, men jag fick inte säga något högt när jag tittade på honom, utan han "hyschade" ner mig.. och båda började skratta ^^ haha.

har vart på överby med mamsen o ida idag.. såg värsta söta killen i en utav sportaffärerna ;) kanske ska söka jobb där ;) haha, nej då ^^
Mamma köpte ut mer medicin till mig oxå XD schysst ^^

o sen åt jag mat så jag mår fortfarande illa :S

har laddat hem Simple Plans nya skiva med ;D tralalala.. o så väntar jag på att photoshop ska laddas hem igen oxå.. det förra har börjat krångla :S jaja. gött liv man har ^^

Melodifestivalen ikväll oxå.. vet ni vad, jag har bott på samma hotell som Charlotte Perelli, samtidigt ^^ såg henne bada i barnpoolen o liknande.. har hjulat o försökt styla för att få en bild på henne oxå XD krockade nästan med henne en dag oxå, men det var innan jag visste att det var hon XD
haha. min gamla musiklärare är för övrigt en utav hennes körtjejer XD ballt va ? eller inte ^^

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0