Loch Ness - grejset

Haha, det är så här : vi ska hålla föredrag i engelskan om saker som förknippas med Skottland och idag skulle vi säga vilka "ämnen" vi valt. Alla fick snällt berätta vad dem valt (de som kommit på något) och Marianne - läraren, skrev upp på tavlan vad som sades. Såhär blev det :
AnnSofie  - whiskey
Gabriella - Rod Stewart
Jonas - Kilts
Sofia  - Loch Ness-grejset

haha, jag sa nämligen "Loch Ness-grejset, o det tyckte alla var så kul så Marianne skrev det XD haha.
Och Christoffer kom inte på vad han skulle ha som grejsimojs, för alla hann ta hans idéer ^^

Kan räkna bort honom från kill-högen oxå, för han har flickvän XD haha.. esch, jag har ju några killar på lager så ;)
Dessutom kommer han vara borta i tre veckor nu.. satans.. han som är så ROLIG . Jag o han hade värsta seriösa snacket om provet vi gjort (och om filmen vi skulle se ^^), ända tills annsofie o co kom in i klassrummet XD
Fick lapp om hur bokrecensionen som vi ska skriva nästa vecka ska skrivas oxå.. haha, o Christoffer nästan kastade sig över mig för o ta min penna o strycka under lite saker.. haha, vad jag skrattade XD

Fick reda på provet oxå.. Godkänd, men det är inte illa det.. jag satte typ allt på grammatik-sakerna :D
bar den enda som hade fått full pott på vissa avsnitt *stolt*. Var ju lite värre med de satans glosorna,. men men.
Hade enskilt samtal med Marianne, hon tycker att jag har utvecklats enormt från första dagen XD Och att det märks att jag är en glad tjej som gillar att få uppmärksamhet o stå i centrum ^^ o sså tycker hon mina plötsliga kommentare är roliga XD
yeah ^^


Ska dra upp dammsugaren på rummet sen tror jag... Alexandra o Felix kommer ju imorn så jag har fått "storstäda" ^^ haha. bra man har folk som kommer på besök så man får lite städat XD
Haha, får hoppashoppashoppas att Dennis orkar pallra sig ner sen när det fortfarande är städat, så jag slipper städa en gång till bara för hans skull XD
haha, på tal om dennis, drömde om han i natt igen.. han skulle hit men kunde plötsligt inte ; för han hade träffat en 10 år äldre chilienska :S XD haha. Måste fråga honom om han träffat någon, jag har ju sanndrömmar när det handlar om honom ibland XD
Ska kolla upp lite hur nattbussar går oxå, från trollhättan till onsjö.. Går det inga bra vill inte Dennis gå ut när han kommer hit, o vad händer då ? Myskväll framför tvn ? XD hahha


Haha, jag älskar Coca Colas reklamer om killar o tjejer blablabla. ^^ Kommer ihåg i somras när jag var hos dennis o den om chokladsås o sprutgrädde kom o han fick se den för första(?) gången XD
nu har iaf en ny kommit, eller..ny o ny XD




425383-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0