NU kanske..

Ja nu börjar det likna något iaf. eller vad säger du ? ^^
Fint väder idag oxå, o så har jag suttit inne o grejat med det hät.. fyyyy sofia ^^
Får ut o promenera senare ikväll istället :) och ja dennis, det är långt för mig o gå den sträckan, jag har ju korta ben ;) haha.
cp-engelska idag med.. alla tjejer (4 st) var i tid, o sen droppade killarna in, en efter en... först nikolaj(urk xD), sen christoffer o sist jonas ^^ ommöblerat sådär konstigt var det idag oxå, men jag fick sitta breve Christoffer iaf XD haha.
Undrar om de märkt att sofia och torsdags-lektionerna inte är någon bra kombination ? haha. så jäkla seg är jag ^^
jaja... det var inget speciellt som hände mer.. ska få reda på provena imorn.. usch.. verkar inte vara ngn som vill veta dem heller XD haha.
var o lämnade cv på meny(hemköp) förut idag oxå.. det var ju.. trevlans.. måste fixa jobb.. och nej, inte kvantum.. jag står inte ut med vissa tjejer som jobbar där :/ o hade det inte vart för att vissa folk jobbar på torpahallen så hade jag sökt där med.. men det bajsar sig ju XD

hade en sån fruktansvärt konstig dröm i natt.. var i Ludvika (ja jag vet, jag drömmer om dennis typ varje natt nu det senaste ^^), och hade precis kommit dit o ätit en kebabpizza medans jag v'äntade på Dennis skulle komma o hämta mig.. När vi väl kommit hem till honom kom hans pappa o skulle bjuda oss på "bönpizza" (en pizza med massa bönor :S) och jag sa att jag hade ätit på det där stället inne i stan medans jag väntade på dennis .. (det finns en pizzeria där som han har bjudit mig på pizza Båda gångerna jag vart på besök ^^). plötsligt började mina tänder ramla ur, en efter en o jag fattade ingenting..
Nån som vet vad det betyder när man drömmer att tänderna ramlar ur ? minns nämligen inte det... hmm..
jaja. nu ska jag gå o käka ngt äpple eller nåt..

425383-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0