Från rött till rosa hjärtan ^^

Bäddade om min säng mitt i natten, under en reklam i ett utav Sex-inspektörerna -avsnitten ^^. 
Haha. så nu är inte min säng alldeles röd längre (med både lakan, kudde o täcke) utan  vitt med rosa o röda hjärtan ^^ . Det nya örngottet är dubbelt så stort som min kudde typ, så det var.. lite konstigt o sova XD
Fast mamsen ska tvätta det röda nåndag nu så jag kan få tillbaka det ^^ hihi, me like the red one ^^

 Linus väckte mig imorses vid 11 oxå, kom upp o började greja med playstationet, haha, o jag trodde att klockan bara var runt 8 så jag blev jättesur först, innan jag insåg vad klockan var ^^.

Ska kanske dra till istadion ikväll o se på simon när han spelar match, min bandypolare you know ;D haha.
 

Just det, fick brev från IBK i fredags(?). De ska visst försöka starta upp ett nytt lag igen och undrade ifall jag var intresserad.. det roliga är att isf börjar det till hösten, o då kanske inte jag finns kvar här i vänersborg ^^. haha.
Annars, om jag skulle vara det, tänker jag nog försöka hänga på några träningar iaf o se om jag får tillbaka det där satans suget..  jag menar, ryggen har ju inte fått ta så mycket stryk sen jag slutade, är ju handlederna som är svaga o bajs bara.. men sånt kan man ju träna upp, och linda....har ju gjort sånt förr menar jag ^^
haha.
Skulle ju vara bra o börja träna, iaf om man vill förlora några kilon... hmm, ja jag vet ju vilken träning som sägs vara världens bästa för att förlora några kilon på, haha. Får vänta tills slutet av nästa vecka så kanske man kan föreslå något ;) är ju lite fel period i månaden just nu XD fan vad jag är duuuuuuuuuuuuuum..
kommer ju från en korkek så ;)

luktar mat från köket oxå... så magen håller på o sprängas utav sina egna läten ^^

haha, vi var på kalas hos en äldre som vi känner igår.. haha, och en där såg nästan ut o kunna vara 26-ans farsa :O XD haha, trodde jag skulle dö när jag såg det ^^

aja, bajs

Kommentarer
Postat av: Martina

HAHA vi får ta en "sex"-helg nästa vecka då verkar det som XD hahahahah
Du med... "honom" och jag med Erik XD hahahah

2008-02-17 @ 15:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0