Antagningsbesked

Yeey, där satt den !
Som det ser  ut nu flyr man då till Falun om nån månad, kom ju in där :D (Samtidigt som jag ligger på reservplats 35 i Karlstad). Och allt kan ju hända inför nästa gallring, men det är ju bara o förvänta sig att det blir så som det ser ut nu ^^
Jävlar vilken go dialekt jag skulle ha efter att ha bott i Dalarna några år, räcker ju med att ha hälsat på Dennis i en vecka o jag snackar som han XD jaja.



Har en äcklig målar lust oxå ! Bara spritter i händerna efter pensel o färg.. MEN.. jag har varken dukar eller fungerande penslar och färg kvar, får se om vi köper det imorn.. innan målarlusten försvinner igen. Har ju inte haft nån lust till att måla sen i julas :S. Ingen direkt jättemålarlust så att jag vill börja något nytt projekt.

IIISCH, jag är helt uppspelt över det här med Falun ^^

Ska ringa Martina sen oxå, hon har ju jobbat idag, så jag får höra hur det gick för henne :)

Jaja, bajs på alla, idag är jag glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0