En månad kvar..

Typ.. då börjar skolan i alla fall. Och innan dess ska jag ha hunnit flytta.
Får frågor varför jag valt o läsa så långt bort ibland, kan berätta att det finns flera anledningar . 

1. Jag vill börja om från början.
Träffa nytt folk som ingen här hemma känner, och jaa. Jag tänker på en speciell person ; jag vill kunna träffa folk som inte han känner till på något som helst sätt. Precis som en vän däruppe i Dalarna sa : chansen är nog ganska liten att han känner någon av pojkarna däruppe hos dem ^^ haha.
2. Jag vill förtränga allt här hemma..
Lämna sorger och ledsamheter som funnits i mitt liv de senaste året. Inte höra en massa skit för att jag är den jag är, Jag kan inte ändra på mig för att passa in i alla andras liv.. Sorry.
3. Slippa stå ut med mina föräldrars bråk.
Dem finns där, jämt. Som små vattenbubblor som bara väntar på att det ska brista. Som även brister.
Jag har inte haft ont av det förr, men efter att jag blev sjuk (den där vintern/våren som vill vara bortglömd) pallar jag inte bråk längre.


Fick hem katalog och grejer idag om vad som gäller.. typ upprop o n0llningsveckor m.m. Då blir man lite sån.. Vågar jag verkligen ? jag känner inte en jävel, jo i Ludvika.. men dem kan man ju inte träffa hur som helst. Iaf inte vissa pga.. mig XD.
Boende får jag inte tag på heller., Ville ju först ha korridorrsrum.. men hade ändrat mig till en 1:a.. Fast nu ser det ut som att jag får ta en delad lägenhet. Inga problem egentligen, det kan ju bli kanon, men det kan ju även bli bajs.. Beroende på hur bra man passar ihop med den andra..
Alltså, jag får tag på boende, det är bara att trycka att jag vill dela lägenhet, så har jag en :) men ... dela lägenhet.. med nån man inte känner.. hmm... ^^
Aja, skitsamm..

nej.. nu blir det strax ut i solen igen :) bajs bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0