Regn som väcker ^^

Nu är det såhär, min säng stor precis brevid mitt ena fönster.. och eftersom det vart så varmt det senaste (man kan inte vara på mitt rum när det är sommar XD ) har jag sovit med öppet fönster.. Men i morses fick det stängas ^^
Haha, regnade in på mig så jag blidde lite blöt ^^
Och regn betyder för Sofia ingen vedkörning.. så jag var ganska glad innan jag somnade om ;D haha.


Nu har solen börjat kika fram oxå (eller, det var en stund sen.. men iaf) så ska nog dra mig utåt sen.. Har precis duschat så man kanske ska byta om innan ;) haha.


Funderar på att ta en delad lägenhet i Falun senare ikväll.. kommer inte ut några nya 1or-2or längre, som är lediga innan 25/8 känns det som.. Och kommer man inte överens med den nya rumskamraten kan man alltid byta om 6 månader :) .
jaja, får se om det kommit ut någon annan innan ikväll.. annars får det bli en delad.. På Herrhagsvägen 27 XD haha


Saknar min Martini lite oxå.. Blir lätt så när man inte har något vettigt o göra ^^


Jaja, vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Sophia

hehe, vilken väckning det blev med regnet ;P

2008-07-30 @ 15:42:13
URL: http://s00phia.blogg.se/
Postat av: Martin

Du får se till å dela lägenhet med nån/några riktigt snygga tjejer så ska jag lova att jag kommer upp å hälsar på! ;) haha

2008-07-30 @ 19:53:53
Postat av: Sofia

Svar till Martin :

haha, så jag duger inte då alltså ;) höhö. ja vi får väl se hur det blir :P kommer nog finnas en hel del tjejer där iaf ;) så kooooom o hälsa på mig :D

2008-07-31 @ 11:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0