Värme

Ja inte kan man säga att det är kallt inte ^^ Gick upp tiiiidigt idag (6.30) för att köra lite ved innan det blev alltför varmt. Gav upp vid 9, då var det över 22 C i skuggan, och jag stod i solen XD haha. Men lite körde jag in iaf ;)
Idag har jag då legat i solen och poolen, utan poolen hade jag inte överlevt en sånhär dag ^^ haha. Annars kan man ju göra så som jag gjorde igår ;)

Då var jag först på Gardesanna med familjen och badade, haha. Dum som jag var hade jag lag min handduk på blöt sand.. kul.. inte ^^. Iaf, smsade med min sötnos till babe Martina om en massa saker.. typ att jag låg ute o sola medans hon fick jobba x) . Sen började vi snacka om att jag skulle hängt med henne upp till stugan på kvällen, men det gillade inte mina föräldrar ^^ . När jag sedan satt o väntade på sms från Martina i bilen påväg hem fick jag sms från Martin, den filuren :D haha.
Fick en chock när han berättade att han inte badat något nu när det vart så fint o varmt, för hans kompisar hade inte velat hänga med... men hallå, mig har han aldrig frågat ! ^^ haha. Så vi drog till Ursand han o jag :) Plockade upp mig vid infarten (den vid asfalten), och skulle svänga om.. Då höll vi på att hamna i diket... hahaha.. och sen... fick han kärringstopp XD askul var det, oj förlåt.. jag fick visst inte berätta det för nån XD. haha.
Det rullades iväg till Ursand, inte Skåne o Malmö som vi snackade om i bilen,.. det var lite för långt dit för ett dopp ^^ , och han försökte lura mig hela tiden att han inte kunde vägen ^^ dum som han är... jag menar, vem kan inte vägen dit ? ^^.
Han parkerar snyggt oxå, snett VARENDA gång :P haha. Iaf, så traskade vi ner till stranden, och mötte en massa folk, så vi trodde att stranden skulle vara typ tom.. men icke sa nicke ! det var en massa folk där :P
Skönt i vattnet var det oxå ^^ jag löste hängbiljett o krokade fast mig i Martin, allt för att slippa simma/ gå själv ;) haha. Och han försökte dränka mig genom att dra i mina ben.. men .. är man stark o håller sig fast så ;P Lekte motorbåt gjorde vi oxå XD haha. Yes, vi är helknas ^^.
Efter en massa badande, och solen försvunnit bortom träden beslöt vi oss för att gå hem då jag började frysa om händerna.. Att Martin frysit så han hackade tänderna långt innan är ju inte lika viktigt ;P .
haha, och han klagar på sand så som småbarn XD vi som hade lagt våra grejer långt upp på stranden sprang vartannat ner till vattenbrynet och sköljde av våra badkläder/bytte om ^^
Sen var vi lite hungriga, och åkte förbi Amigo.. men de höll nog på att stänga så vi åkte till Mc donals istället..
Utanför Resecentrum fick Martin idén att vi skulle åka till Stockholm o ta in på hotell, där han betalar ^^ haha. Men den resan skedde aldrig, vi drog som sagt till Överby istället, där Martin gjorde ytterligare en sne parkering ;P Tur jag har Martin som nyligen fått lön, så han kunde bjuda mig på mat ^^ Dock var milkshaken slut... hmm.. och hans chicken wrap var aldrig klar XD så vi satt ute o åt, viftade bort en geting som var sugen på min hamburgare, och klagade på att han fick vänta så länge på något som inte ens var gott XD
Maten uppäten och Martin var sugen på glass, så vi drog till Max, som ligger brevid, men deras glassmaskin var sönder ^^ hahaha. Martin var mobbad :P

Fick skjuts hem sen iaf, tack o lov :P Och min bror var sur på mig för att jag åkte o badade med Martin, och dessutom åt på Mc donalds XD haha, så nu tror min familj att Martin är min nya boyfriend XD haha.
var nog en utav dem få gångerna jag inte strulade med killen som jag träffat på tu man hand ;) duktigt av mig va,  Martina ;D haha.
Det behövdes ju liksom inte, vi älskar ju redan varann ;) eller hur Martin ^^ hahaha.
nej gud.. Tur man ska flytta snart så.. Man hittar lite nya killar ;) o då måste jag för sjutton skärpa mig *tar mig i kragen*.

Jaja.. ska ut o lägga mig i solen igen. Nån som vill bada idag ? hör av dig på mobajlen :D




Kommentarer
Postat av: Martina

haha ja då får du allt skärpa dig, för då ska du göra mer än bara strula :P

YOU NEED IT!

Då kanske du varvar ner lite och inte är så där överenergisk :P hahaha

2008-07-28 @ 19:05:11
Postat av: Till Martina

hahhaha, jag varvar inte ner iaf, tro mig.. i know ^^ haha

2008-07-29 @ 13:15:30
Postat av: Martin

fan va du klagar på mitt bilkörande då! nästa gång om vi ska bada så kan vi fan cykla då!:P

2008-07-29 @ 21:07:34
Postat av: Till Martin

Jag klagar inte ^^ du är ju rolig att åka med :) haha. och du, klart vi ska bada någon mer gång ! :D

2008-07-29 @ 23:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0