Äntligen hemma,

Fast.. jag har ju vart hemma ett tag XD haha
Har iaf haft det superbra ute på kusten, dock bara en dag med riktigt blå himmel och sol men.. det har vart trevligt iaf :D

Brorsans lag förlorade i semifinalen, medans det andra VFK - laget  åkte ur i kvarten.. Usch, ni skulle hört vilken hejarklack det var med i semin.. hela våran camping hade vi dragit med oss, det var lite ballt ;) Tyvärr hjälpte det inte, men det andra laget var bättre iaf...

Skaffade mig en ny bästis oxå , Allbäck the man ^^ haha.
Han tror inte på mig när jag säger att jag fyller 20, bara för att han är 12 o typ 170-175 cm lång XD
"va ? jag trodde du bara var 16 ?!"

Det är ju svårare för mig o se honom som en 8 år yngre kille, med den längden.. inte det lättaste ska jag tala om !
Inte heller när han börjar babbla om att jag har en väldigt fin rumpa.. hmm.. x)

Vi sprang på smögenbryggan igår med, innan vi skulle se på 94-ornas final.
Sofia fick ha kollen på Eddie o Allbäck, rättare sagt : Sofia o kepspojkarna ;) haha. och Eddie kan man ju sno kepsen ifrån, men det är bra mycket svårare o sno den från Allbäck, speciellt när han kan sno tillbaka den busenkelt XD
Jag sprang runt där med dem, och var sen inne i en shortsbutik.. eftersom jag skulle köpa shorts. haha, Allbäck gick breve mig o tjatade om att det egentligen var string jag skulle köpa, knäppgök. Iaf blev det ett par ljusrosa korta shorts med en massa svart tryck ; Lagom till att värmeböljan ska komma :D

Varje kväll förövrigt åkte vi "buss". Det var det vi kallade förtälten på campingen som vi satt i.. och varje gång folk klev in var vi på en hållplats.. låter sjukt, och det var sjukt ! men gött skoj :)
Nico (en utav tränarna) hade gett oss en 3 liters dunk med hembränt från Brålanda, som skulle smakat.. Iiisch (jag smakade inte, satt med mina Smirnoff ice ^^), och den kvällen vi började med det fick vi skäll utav en utav campingvärdarna XD
Han bara öppnade förtälten och sa att han fått klagomål och klockan var 23.15 så vi fick tysta oss.. för han ville inte se oss mer XD
Det roliga var att vi hördes knappt till toaletterna som bara låg en liten bit ifrån.... Men typ mittemot oss låg en annan husvagn där de oxå hade fest o ännu mera ljud, 01.30.. men de fick inga klagomål !
Campingvärdarna är emot oss, eller.. de är emot John XD

Just det, nån utav de första kvällarna drack jag dessutom ett himla gott rosévin.. hmm.. :)
jag vet inte vad jag ska skriva mer, det hände en massa på den här cupen, som vanligt ^^

-----------

Försöker få tag på Martina, men ingen som svarar.. BAAAAJS PÅ DIG MARTINA !
tänkte ju prata om grillfesten, jag funderar på att flytta den till fredag iaf.. men.. du svarar ju inte i telefon.
Eller du kanske skulle jobba idag ? aja.. jg ringer dig senare ikväll istället :) och HOPPAS på att du svarar !! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0