en dag ute i solen

Tänk att vi har haft fint väder så jäkla länge nu, o mer ska det tyligen bli :)
Ska strax ut i solen, sola lite i min nya bikini ^^
Mamsen var snäll o köpte en till mig igår, en mörkblå/randig från lindex ^^

haha, just det .. Martina tror att jag o en viss annan badade i pool mitt i vintern XD
Fast egentligen var det väl så att hon trodde något hade varat i typ ett år, när det egentligen bara vart några få månader.. på gränsen till att ha kallats ett stadigt förhållande.. dessutom vart det ju inte speciellt stadigt XD
Men vad fan, shit happens, things goes wrong.. lifes moves on :D
None

Kommentarer
Postat av: Louise

Visa bild på bikinin! :D

2008-06-03 @ 21:56:18
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

japps, de tar studenten idag :) springer ut nu kvart över tolv:P

2008-06-05 @ 12:12:11
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0