Tro inte

att jag inte har smått ångest när jag vaknar på mornarna utav drömmar om honom.  Det är ju inte jag som valt vad jag ska drömma om, eller hur ? När man drömmer natt efter natt om en person man varken vill ha, eller ens drömma om.. då blir allt lite sämre.. if you know what i mean. Det är okej en natt, men inte flera i rad.
Det är som att allting spelar ett litet spratt med mig.

Jaha, idag blir det packning, eller början på det iaf. Iaf får jag tvätta det som jag ska ha med mig o en så länge bara ligger i soffan o "skräpar".

Haha, jag och en kille från kalmar diskuterar om tjejer har blivit "så jobbiga" det senaste. Att dem bara super sig fulla o strular runt. Vi har nämligen "ideal att följa", och killar är mer mogna och kan ta ansvar på fyllan. Enligt honom.. 
Vette sjuttsingen hur rätt han har. Det låter precis på honom som att killar är små oskyldiga lamm och det är vi tjejer som gör allt elakt. sure bäver.
haha, jag är visst inne i det sjuka livet tydligen , bara för  att jag oftast hittar ny kille varje gång det händer något (fest/utekväll). haha, men vad.. jag har väl bara mig själv o ta hänsyn till, då spelar det väl ingen roll ? eller ?

Ska fråga brodern om han vill hjälpa mig o baka lite äppelmuffins :) det är ju faktiskt gott ^^ ta med sig några på onsdag oxå. . . om det blir några över förstås ;)


Och yeeey, spanien gick vidare igår till semifinalen i fotbolls-EM :D dock på grund av straffar.. men ändå ! JIPPIE !
fick en ny favorit med : indianen ;) hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0