"Your love is just a lie"

Haha, jag vet att det är en Simple plan-låt, och jag har inte lyssnat på dem på evigheter.. men den dök upp i skallen när jag städade rummet häromdagen XD
Hittade gamla H A N -saker, typ kaninen o dyl. Samt några papper där våra korta mejl står. (skrev ut dem innan jag raderade dem, precis som jag har skrivit ner de där speciella smsen på andra pappren).
Hade iaf lagt undan dem sist jag "storstädade" i den andra garderoben verkade det som.. och nu hittat dem ^^
Haha, kunde inte låta bli o läsa dessa mejl (smsen kan jag ju utan till.. har tom ett skrivet på spegeln XD).
Gud, nu märker man vad "vågigt" det förhållandet var för varje vecka.. ena veckan jättebra, nästa jätteelakt...... för att bli glatt o en massa "älskar dig" o "jag saknar dig".. för att gå vidare till ord som att man nog inte älskat den andra utan bara vart nykär blablabla..
Haha, det är när man läser sånt o skrattar som man inser hur dumt allting var.
Och funderar på om kärleken kanske bara var en lögn.
När man sedan kan lyssna på låtar som man ALLTID fått nån känsla för när man hört dem och hör dem idag.. och funderar på hur man kunde bli ledsen utav dem.. då vet man att allt är över :D
Men ändå.. när man drömmer om snubben flera nätter i rad, då blir man ibland orolig.. Fast jag vet ju hur det ligger till : Han kommer ju alltid finnas där, längst inne i hjärtat, även om det inte finns några kärleksfulla känslor kvar.. Så finns dem ju.. De kommer inte kunna raderas.. sorry.

Jävlar, det blev tjat om honom, bara för att jag hittade dem papprena XD ska gömma undan dem igen.. Jag vill inte slänga dem, men jag vill inte se dem heller. De skapar ju minnen :) Undrar vart jag ska placera den där förbaskade kaninen bara XD hahahaha.



Martin din lilla filur, tror inte det  är så värst uppskattat om du tar med den där personen, men vem som helst annars :D kan ju bli en förbaskat trevlig kväll om det är solsken o vindstilla.. o en massa folk..
men med min vanliga otur kommer det säkert bli : regn, storm, o inte en enda pers XD haha.

Skitsamm.. vad har hänt idag ? hmm.. inget speciellt.. stod på vedbacken en stund förut.. men fick ont i ryggen den bajsen!.
Btw, jag vet inte om det syns.. men jag har gått neri vikt ännu mera..   vägde mig förut o vågen visade 56.5.. 56.5 !!
utan att göra ngt speciellt för en gångs skull :D och det märks på kroppen..
Jag har ont i huvudet, naglarna är sämre (inte för att jag bryr mig, men det är irriterande för det "knäpps" av),. och mensen hoppar o flänger o jag har ingen koll på den alls känns det som.. den kommer inte när jag räknat med den iaf..
jaja.. det blir nog bra till slut.
Kanske har ngt hänt så mina "överflödiga" kilon är påväg bort :D
De där som kom efter att jag blev sjuk... bajs.. :P

ne, nu ska jag kila.. bajsbajs !
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0