Crazy cat

Min katt är galen.. väcker mig på natten med sina galna påhitt XD
Flög upp ur sängen och fattade ingenting.. sen kunde jag inte somna heller så jag låg o tänkte lite på när jag se´naste studsade upp ur sängen på det viset.. Haha, o jag minns ! det var när jag hos dennis i somras och hans väckarklocka gick igång (han var ju o jobbade medans jag låg o sov ^^).. Gud vad rädd jag blev den gången.. inte konstigt att jag låg o drömde att jag sköt honom några nätter senare ^^

Haha, jag drömde att jag skulle till Dennis i natt förresten ^^ haha, jag skulle ta tåget o sen byta till buss nånstans o sen byta till tåg igen.. Resan med första tåget gick jättesnabbt, hann inte ens lyssna klart på en låt innan jag skulle byta till buss 64(!) haha. o jag var jättestolt över att jag lyckades byta rätt så jag vaknade o var jätteglad XD haha.
Det är nämligen så att jag har noll lokalsinne ^^. Minns att varken min familj eller Dennis tyckte jag skulle åka tåg när jag skulle besöka honom, just för att det är en massa byten.. haha.


SnällaSötaRaraFinaUnderbaraÄlskade....öh.... ja du vet vem.. kom till mig :)



Ska få besök i helgen :D Jippie ! men måste städa på rummet tills dess.. usch.. haha. ska dra mig dit upp snart o börja plocka ^^ Käka upp mina nudlar och ut med Torres först bara .. ut i det fina vårvädret.. för nu är det sol o blå himmel igen :D
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0