En dag..

Både påskafton och Dennis födelsedag idag ^^
ska nog dra iväg ett sms till honom sen :) orka skriva på msn :P

Har ätit så mycket godis så jag mår illa ^^ typiskt med påsken. haha.
Ska till farmor sen på påskmiddag, skulle inte förvåna mig om det blir att man får varsit påskägg oxå ^^

jupp.. snart dax för duschen oxå XD




Det är så konstigt.. jag vet inte om jag gör rätt eller fel.
Och vad jag gör för fel i så fall.
Får aldrig reda på något längre.
Tyst som en mus.
Medans jag säger allt till dig..

Det är nästan som att man kan tro att det är mig det handlar om..


425383-27


Kommentarer
Postat av: Lina

ha en bra dag :)

2008-03-22 @ 15:08:01
URL: http://raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0