Frisören

Jaha, då sitter man här.. nyduschad XD
Har precis skrivit ut 4 bilder som jag ska ha med mig till frisören (klipptid kl.11).
4 nya frisyrer dessutom, som jag INTE visat någon annan (hittade dem igår på www.ukhairdressers.com ^^)
Fanns hur många frisyrer som helst på den sidan juh! ;D

Martina, vill du färga mitt hår sen ?
jaaa, jag vet att du jobbar, så jag kikar förbi när jag är klar..
kan ha med mig hårfärgen för säkerhetsskull.. för du slutar 13 va ?  :)

ne, nu måste ja blåsa håret !
Bajs
<-- Före                          

 <-- Efter (skitful bild XD)
None

hej igen ^^
nu har jag laddat upp ny bild.. men fotot är inte alls bra XD
kommer upp en bättre när jag färgat håret med.
förresten, det ska inte färgas svart, utan brunt ^^  karamell/choklad heter färgen,
så jag kommer få godishår ;D XD

Ska snart titta på den där dokumentären om gubben som låste in sin dotter i källaren..
Hur sjuk får man bli ?! usch !!

Hade snäll mamma idag oxå förövrigt :D
Först laddar hon mobilen med 200 kr - gratis sms som gäller nu igen XD
Sen betalar hon klippningen, och så får jag behålla de 180 kr som blev över.
Hårsspray o färgning..

Ja, så hittade jag dessa snygga skorna i etages nya skoaffär :D
Assnygga o bekvämma.. men inget köp idag, måste tänka efter om jag kommer använda dem,
yes.. det är klack på dem XD
o alla som känner mig vet att jag är typen som sällan går i sånt ^^
men men, vi får väl se :)

ha en bra kväll allihopa ♥
 None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0