jädrans surrande!

Har haft en irriterande fluga surrande runt mig hela morgonen..
Och när jag väl fick bort den, tror ni inte det var både för ljust o för varmt för att somna om ?!
gud... var bara att kliva upp ^^

Så, vad händer idag..
Ska som vanligt köra ved (det börjar verkligen ta på högarna nu :D),
sen troligtvis till Martina så hon kan färga mitt hår.. lite allsång i plantaget sen oxå kanske ;D
måste köpa present till mor min oxå, hon fyller ju år på måndag :)

Haha, när jag klippte mig hade Dragana (frisören) i nåt som verkligen luktade godis... vet ni vad mamma köpte igår ?
just den grejen ;D haha. mitt hår kommer verkligen bli godishår XD


Låg ute på gräsmattan igår med Torres, och fick verkligen känslan..."varför kan inte jag ha en grillfest eller dyl ?"
okej, jag vet varför : jag har alltid föräldrar o syskon hemma.. Men det är ju egentligen bara o tjata schysst på mamsen ^^
Har sagt till Malin att hon är bjuden om det blir någon, och att hon får ta med Morgan ;) haha.
Får bli en såndär varm sommarkväll i så fall, en varm o solig en :)

jaja.. man får se hur det blir i framtiden :D


Har börjat fundera på en annan grej med, eller. som jag planerat o göra sen.. några år sedan..
Men nu när det närmar sig är jag mera osäker..
Och folk man frågat tycker att jag ska göra det, det kan ju egentligen inte bli mer än fel.. bara inte en röd..
Fast jag vet exakt vad,lite som förlåtelse och typ... "fred"... i n t e en massa kärlek..
Tur att det inte är imorn iaf :) så jag har mera betänketid...
Tänkte fråga Dennis oxå, vad han tycker.. han får bli sista "anhalt" XD

DESSUTOM, ska jag fixa till den här bloggen XD försöker vinna nya designer från http://saanzil.blogg.se/ typ varje dag..
men jag vinner ju aldrig tävlingar XD haha, men man kan alltid hoppas :D
Så, förhoppningsvis kommer det fixa till sig här snarast :)
None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0