Ludvig Gustaf Andreas

Eller nåt sånt ^^
Sysslingen döptes idag, himla trevligt o skojsigt vart det ;D
Sprang ju runt i mina högklackade skor för att komma lite längre upp när jag skulle prata med de längre 2 m - killarna XD Dock jag på en nit när jag gick på gräset, klackarna sjönk ju ner ! XD hahahha

Vet inte vad jag har mer att säga om dopet.. men trevligt var det :D


En kvart kvar till Körslaget oxå ^^
Måste ju se nu när jag tippade på Cans o Brolle i finalen redan från början XD
Haha, vem sóm borde vinna ? jag hejar på Cans ;D


Och tydligen bajsar mitt msn med, som vanligt XD jag säger ju att det är knäppt...
Tyckte väl att det var ovanligt med bara TVÅ online (dennis o karlstad-christoffer ) .. Tydligen vart det fler XD haha

ne.. nu ska jag gå..
Ha en bra kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0