Massamassa saker

Eller inte, men ändå ^^
Ska börja arbeta med den där veden imorn, så jag kan få min älskade s500i snart ^^
Klänning ska jag införskaffa mig oxå, en gul sak från Lindex - me love !



Klippning på g oxå, nästa tisdag.. men hur ? jadu.. har lite förslag, vilken tycker du verkar snyggast ?
             


-------


Jag är så stolt över mig själv., lite iaf ^^
Har tagit mig orken angående vikten igen ;) (gick ju upp det förra till 60 kg igen.....)
Just nu pendlar jag mellan 57.5  - 58.5 ^^
Undrar om man kommer tillbaks till den där vikten på 52 kg nångång *hoppas*.
Funderar på att snart ta till orken o börja springa lite på kvällarna.. eller mornarna ;D

Nej, nu ska jag kili bort till tv:n o kolla på "det var en gång..."
Sagoberättelser som gjorts om, tror det var Askungen ikväll ^^

ha en bra dag/kväll ^^
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0