Sol, Vind och Vatten..

Stämmer faktiskt in ganska bra :
Det är i stort sett bara solen uppe på himlen idag ,
Det blåser as.. FAST varmt ^^
Och jag sitter här med en flaska iskallt vatten ^^


Kommer bli en "träningsdag" idag... Först fick jag cykla ner till golfbanan och lämna pappas cigaretter som han glömt hemma (nej, han golfar inte :D , men han har sin maskinhall där nere....)
Sen hem, byta om, och sedan cykla vidare till Komvux inne i stan..

Haha, när jag kom in och hade svängt hörde jag ett par välbekanta röster typ 4 m bakom mig..
Vilket visade sig vara Jonas o Christoffer ;D
Jag började vinka (som jag alltid gör ^^) och Christoffer gjorde nån ny vinkning,eller vad det nu skulle föreställa, men inget större engagemang.. Så när dem hunnit ikapp mig sa jag :
-" happ, då slutar jag vinka nu.... "
-" bara för att vi inte vinkar tillbaka ? " /jonas
-" mmmmmmmmm" med en aning besviken röst

Sen gick vi tre där i en klump ( där jag kände mig kortast som vanligt.. jag är alltid kortast :O ) med mig längst fram.. Plötsligt utbrister Christoffer :
-" vänster,vänster,vänster, sväääääng"
och jag som inte fattade nånting frågade om det inte var en väldigt omväg
-"Jag måste bara fylla på flaskan inför det stundade provet, hahahha"

Så nu visade Christoffer mig en ny toalett, som jag inte visste fanns.. Ja jonas visade ju oxå, men det var ju inte han som behövde hitta en toalett..
Och förresten, det var varken nån som satt där o bajsade, eller hade bajsat innan så det luktade.. bara så alla vet XD hahahahaha

Christoffer är förresten JÄÄÄTTEDUKTIG på att bryta sönder ett sudd XD
-" nu kommer det, nu, strax "
Asbra o stå precis breve mig o säga sånt.. undrar om han vet att jag misstolkar vissa saker ibland..?  bäst att låta bli o tala om ^^

haha.

Orka babbla om provet.. vi märker hur det går. Bara att förbereda sig på det sämsta; min, Jonas o Christoffers nya taktik XD


----------------------------------

Väntar på att Ida ska komma hem, borde komma närsomhelst...
Vi ska dra till Överbajs och köpa klänning till henne, och dop-present till Ludvig som döps imorn ^^
Jag har ju redan klänning jag ;) och lite brunare ben (fick höra det förut på engelskan ;P) ...
Ska bli spännande bara att se hur det kommer o gå i mina högklackade XD hahaha.

----------------------------------

Ne, jag är hungrig.. kanske ska ta o koka lite nudels ? XD

bajsbajs

425383-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0