Dags igen

Jaa, då tänkte jag skriva lite här..igen..
Har plötsligt tappat lusten o skriva ; eller.. jag planerar o skriva, men sen orkar jag inte ^^ haha.

Så, vad har hänt..
Igår hade jag o Martina (eller Martini som jag har börjat kalla henne) en soldag ^^
Låg ute hela dagen, och det syns ;)  Väldigt mysigt o trevligt hade vi.. så det får vi göra om :D

Och idag.. Ja just det !
Hade ju engelska, och Nikolaj var inte där (JIPPIE!) så jag fick sitta breve christoffer d.ä ^^, eller breve o breve.. vi hade en stol emellan oss..
Eftersom det börjar bli dags för nationella nu så har vi börjat öva på förra årets, och idag var det Reading som stod på schemat.
Vi satt där o jobbade medans facit åkte fram o tillbaka mellan oss fyra som var där (carina framför mig och jonas breve Christoffer på andra sidan), och när jag behövde det var facitet borta hos jonas..
Så jag halvsträckte mig över Christoffer, som alltid ger mig saker så jag slipper sträcka mig, höhö) men nådde inte på långa vägar så han skulle ge mig det istället.. Och började retas med mig och rycka ifrån pappret så fort jag skulle ta det.. haha..
Det var verkligen det gamla "sofia-och-christoffer-retet" som funnits sen första dagen.. och vart borta jääättelänge.
Men idag vart det tillbaka, och man får ju passa på.. kursen är ju snart slut :/.

Hmm.. vad har hänt mer idag då.. jo !
en filur skrev på msn tidigare, och har fortfarande inte glömt en viss sak ^^
En sak han borde glömt efter vissa omständigheter.. men nepp, tydligen inte :)
haha. XD

nee, nu ska jag återgå till städandet.. städar finrummet inför valborg ^^
bajsbajs

425383-27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0