idag

Goddag goddag ^^

En mycket trevlig dag (om man bortser från huvudvärken :/ )..

Haha, Jonas har rakat bort sitt skägg XD (Jonas o Gabriella brukar göra något annorlunda med utseendet  varje fredag, och idag hade Jonas alltså gjort detta ).. haha, såg en aaaaning annorlunda ut ^^
Jag och Christoffer kör för övrigt med våra egna hälsningar, alla som sett hur jag vinkar vet hur jag vinkar ; med ett leende och "heeej". Medans han kör med.. nån annan konstigt vinkning o "tjaaaa". haha.

Tummen upp gav han mig oxå när jag gick förbi honom efter lektionen när han pratade med en annan lärare. haha.
Usch för att de möblerade om i salen o han var borta i flera veckor.. så vi inte kan sitta breve varann o dumma oss längre XD


aja, nu ska jag sluta här.. ska iväg på fotboll (förhoppningsvis!), ljungskile sk - ifk göteborg ^^
Ska tydligen bli publikrekord, 5000 biljetter sålda XD höhö. jag o linus fobollskillar isf.. nice XD

bajs

425383-27

Kommentarer
Postat av: Louise

snyggerik är snygg! :D inge snack om saken ;) haha

2008-05-02 @ 15:57:00
URL: http://louiseberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0