Iskall (5/4)

Var i Ljungskile idag o kollade på fotboll.. Inte på nån allsvensk match alltså, utan Linus som spelade cup där ^^
Haha, var lotteri, där det var vinst på typ var 5e lott.. köpte 10 lotter för 30 kr, och oj vad fina saker vi fick med hem ^^
(Dem som sponsrade Ljungskiles klubb o köpte mest lotter måste vart Vänersborgs fk's föräldrar o spelare XD).

Iskallt var det oxå, blåste o var mulet.. fast det var ju jättefint väder i morses :)
Åt pizza oxå, och usch vad hård botten var... kunde knappt skära pizzan :@.
Haha, och bordet breve satt några från trollhättan och klagade på Backstage XD

haha, Anki verkar dessutom gilla allt jag gör.. Håret beundrar hon varenda gång jag fixat det, och idag var det för min gröna ögonskugga ^^ Tror jag får höra hur snygg jag är i allt jag använder minst varannan gång jag träffar henne (anki är mamma till lagets ena målvakt.. superduper skön människa :D).
Och hon är nog den ENDA som gillar min musik, hon ville lyssna på min mp3 i väntan på en match.. haha.. Jag som är så mobbad här hemma för det jag lyssnar på.. och mest utav mina syskon för att jag laddar hem "så kass"  musik ^^

Anki spille juice på sig oxå, hon hade köpt en såndära festis och råkade klämma på den.. gud vad jag skrattade ! haha.

Linus lag vann förresten hela cupen :D



Jag har funnit en ny vän ;)
Nån ny trevlig person o fördriva mina msn-stunder med :D
Har tom lovat att jag ska sova hos honom om jag är i hans trakter nån gång ;)  eller åka upp o festa med honom o sen sova ^^
illa illa, nu håller jag ju på såhär igen........
Jag måste ta mig ur det här träsket.. jag hittar ju bara nya killar hela tiden :O ..

Så malin, det gjorde ingenting att du "snodde" adam, jag har redan brörjat fiska efter nytt ;) hahaha
.
425383-27

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, vilken tur för mig ;b

2008-04-07 @ 13:52:29
URL: http://maloouen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0