Världsbäst (2/4)

Nej, det kanske inte är det rätta ordet..

Allt har bara blivit fullständigt förvirrande.. Jag vet inte vad jag känner och varför jag gör som jag gör.
Egentligen vill jag nog bara att du hör av dig igen, och det finns en chans till något.
Jag menar, det kan ju sluta precis hur som helst.

Jag vill att det slutar med mig.. eller, hur vill jag egentligen ?

Att ett tjat inte har getts upp efter miljoner nej, gör att hoppet finns.. kanske finns det något mer ?
Eller så.. är det bara sexet du är ute efter..


Det finns nånting som säger att du är speciell..



Snälla, sluta med att du känner dig ensam..
Jag kanske inte hjälper så mycket, men jag finns för dig.
Så länge du inte lämnar mig, kommer jag alltid finnas ♥
425383-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0