Det reegnar

Regnar ganska mycket oxå ^^. Eller vänta.. nu slutade det, för stunden.

Jaha, då flyttar man den 22e augusti :) har kontraktet så fint liggande på köksbordet, signerat o klart. Ska bara skicka tillbaka det och antagningsbeskedet ^^. Egentligen är den min efter den 15e, men familjen är bjuden på kräftskiva den 16e, så får bli helgen därpå ^^ . Just nu verkar det som att jag ska få bo själv oxå ;)
Haha, jag drömde om att jag flyttade dit i natt. Krånglade med apoteket för att dem inte ville lämna ut min medicin, blev rumspolare med tjejerna i Blue Water High, och asbra kompis med killarna ;) . Sen träffade jag annat folk här från Vänersborg som nu insett att jag verkligen var en liten slampa o gick runt o hade sex med alla killar jag hittade.. Haha, gud vad jag skrattade när jag vaknade XD

 Så, vad händer idag. Ska laga jätte middag med bror ikväll. Med både förrätt,huvudrätt och efterrätt. Undrar hur det kommer gå ;) .

Har lite filmer att kolla på oxå, 
A  w a l k  t o  r e m e m b e r ,

 

M a m m a   M i a



 

och just  nu ligger B a r n h e m m e t på nedladdning ^^

  .


Mysko väder, nu skiner solen :S aja.

Ska röja ur min garderob sen oxå hade jag tänkt. Byta med Ida så hon kan få den när jag flyttar, så tar jag hennes byrå o lämnar kläder i den som jag inte ska ha med mig.
Och då kan man ju lika väl börja röja nu ^^

ne.. filmtajm !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0