Lördag

Har ingen vettigare replik.. skulle kanske vara proppmätt isf ? Ändå delade jag på en pizza med bror min ^^
Blev så sugen på pizza igår när jag kom hem, eller i natt kanske låter bättre, när jag fann gamla pizzakartonger på bänken. Dock kunde jag inte äta nåt, hade inte ätit på hela dagen typ, o när jag väl tryckt i mig 2 tuggor smörgås kom de upp igen XD Min mage är lite cp..
Hade en väldigt trevlig eftermiddag/kväll iaf :) Först  bort till Nordkroken på cykel för att bada med Martina. Sen till Hannes, med vattenpaus innan hos hennes bror Magnus, där vi spelade Mario kart hon o jag ^^ Sofia är den eviga losern ;D .
Cykel in till stan (med Martinas kraschlandning XD), och in på själva musikområdet och Torgny Melins ;) XD ja, oxå hans saxofon förstås ^^.
Såg en person oxå, nämner han inte här, men jag såg typen XD moahaha. eller nåt XD
Sen gick jag o Martina ut till plantaget.. och rätt som det var satt alla andra där med ^^ haha. Ja, dem som inte låg på gräset ;) . Haha, Hannes tyckte jag skulle byta till varenda kille som kom dit o gav oss sällskap... Vadå ha "rykte" om att byta kille varje helg ;) haha.

Cyklade hem några timmar senare, blev AStrött, höll nästan på att somna när jag var vid Volvo Brandt, inte så lyckat ^^.
Men kom hem iaf, och kröp ner i min kalla säng och somna. . och drömde en väldigt skum dröm med en viss person som "huvudperson". Han spökar alltid i mina drömmar efter att jag "vart" med någon... Riktigt Äckligt.. Drömmer t.o.m om honom när jag sover ihop med en annan kille :S . Jaja, det är mitt undermedvetna som lurar.. Jag vet.
Det är bara då han finns i mina tankar idag, i drömmarna som jag bryr mig.
Och bara så ni vet, han sätter inte stopp för mig.. Att jag inte har sex är för att jag inte vill ha sex utan förhållande.. Det hade ju vart ännu värre om jag hade sex med varje kille jag träffade ;) . Jag vill inte ha sex bara för sexet, det kan jag klara mig utan :P Det finns faktiskt viktigare saker :P jag vill att det finns några känslor inblandade.. Gud, jag skulle inte kunna vara KK med någon ^^
Aja, skitsamm. jag klarar mig utan sex i singellivet, men under förhållande.. kan det vara värre ;) :P.
Det roliga är dock att jag känner inte för förhållande. Jag litar inte på sånt längre XD Inte just nu.. Kanske har jag inte träffat en sån kille ännu, som får mig att våga chansa på något nytt.. Men vi får väl se, kanske blir ändrade planer i Falun ^^.

Jävla babbel, bara för att jag har den satans drömmen i skallen.. den var bara.. så .. dum .. :P

Kanske blir stan ikväll, med the parents o annat folk ^^ Martina min goda vän som inte skulle dricka för mycket igår är tydligen bakis ^^ hahahha. :P

bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0