Måndag

Starten på ny vecka. Insåg när jag vaknade att om 3 veckor börjar jag skolan igen.. Dvs jag har flyttat till Falun då ^^.
Får nog ingen ny säng, blir en bäddsoffa istället, som faderns morbror skänker till mig XD haha., är hans 27åriga sons bäddsoffa egentligen. Men eftersom Henrik (som han heter) inte bor hemma längre tyckte Hans o hans fru Maggan att jag kunde få den ^^ Tydligen finns det goooott om plats för två i den ;) "Ifall du får främmat lixom" XD

Sitter o laddar hem Sex and the city-filmen, samt sjunger på Kate Perry..Gud, jag hatar låtar som fastnar på hjärnan! Hör någon på tvn (i kissed a girl), laddar hem hela albumet.. och sen sitter jag här XD bajs..


 




Jaja, ska städa lite sen.. Känns som det ligger regn i luften, och börjar jag köra ved kommer skurarna nog komma..
Haha, det bästa är att jag måste ha ny mobil innan jag flyttar, för den jag har nu kommer jag inte ta med, eftersom den är bajs ^^ Och mamsen vill ju kunna ha kontakt med mig, precis som mina syskon, såå.. jag vet att jag kommer ha ny mobil innan flytten ;)

Nej, nu blev syster sur.. så måste nog lämna datorn ^^

bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0