Tråkliv

Sitter uppe hos mamma på NÄL, hennes jobb. Fick låna en egen dator, tom ett eget rum ;) och vet ni..det är grönt ;) haha.
Och varför sitter jag här då ? Jo, jag var med henne i personalbutiken ^^ Skulle egentligen köpt handdukar, men blev en jacka istället, en sån där vatten- och vindtät you know :D. Svart är den oxå ^^ haha.
Hur har jag då fått pengar ?
Man har då vääärldens snällaste...vad blir det nu, pappas mormor, som gav mig ett X-antal slantar igår ^^ +40 kr ;D.
Har fått order om att inte säga hur mycket, utifall min kära syster skulle läsa :P Men jag skulle lätt klara av o betala de närmsta hyrorma med dessa slantar :D
Gud vad jag tycker om den "tanten".

Fick dessutom reda på häromveckan att hon och hennes avlidna man hade tänkt adoptera min fader när han var liten.. Så han kunde få det han behövde.. LÅng historia.. Han bodde ändå hos dem och var med dem än sina föräldrar. Kan vara därför han o hans morbror har mer syskonkontakt än han har med sina syskon... hade iaf. Nu har pappsen och min 08a till farbror fått jättebra kontakt på senare år :)

jaja, vet inte alls vad jag tjatar om, men det blir nog bra ^^

Funderar på att dra mig snart oxå :D Ringa en blond liten filur oxå :)

bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0