Aj

Haha, hade värsta roliga drömmen i natt : jag och min syster hade värsta bråket och jag försökte rymma från henne.. Ramlade i våran grusbacke och fick jätteont i knät, sådär så det svider ni vet ^^ Jag ringde mamma o sa att Ida blivit galen blablabla...
Sen, vaknade jag av att det brände på mitt knä (jag har ett element precis brevid sängen) och jag hade lagt knät därpå, och låg med handen vid örat precis som om jag snackade i telefon ^^.
Cp AB XD

Idag, händer inget nytt... mår fortfarande lite skakis, men tänkte ta en dusch sen o gå ut o promenera en långis :).
Laddar ner Sunes jul oxå ^^ kunde inte bestämma mig om jag skulle ta Sunes jul eller Berts dagbok först.. men nu blev det denna XD haha. Kanske man kan göra ngt kul ikväll med ^^

ne, bajs på alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0