Bajsväder

Usch, är det inte regn så är det slask. Men, inget hindrar lilla Sofia för att ta cykeln ut i ovädret ^^
Jupp, jag cyklade till komvux idag, mitt i det värsta ovädret. Sicken idiot jag är XD
Lånade Linus rosa dödskalle-mössa oxå, värmde ju asgött om öronen ^^ Lite värre var det om mina tjocka vantar som hann bli dyngesura medans jag reste på cykeln innan jag ens hann börja cykla !
Haha, var jätteblöt sen på lektionen, o när den var typ slut började kläderna torka, dvs jag började frysa arslet av mig ^^ haha, mina armar blev jätteröda ^^
 
Och alla skrattade åt mig på engelskan, vi jobbade med kriminalitet idag, och alla hade fått fyra orangea lappar o fyra gula.. På dem orangea stod det typ : "en mördare är en sån som.." och så skulle någon annan ha en gul lapp där det stod "dödar folk".. Haha, o någon hade "en våltäktsman är en sån som " och jag hade svaret... men jag hade fullt upp med att frysa så jag fattade inte... förrän Jonas talade om för mig att jag hade svaret ^^ hahaha.. Och jag utbrast : " MEEEEEN GUUUUD, det vet ju jag ! " o tänkte direkt ¨på låten Date Rape ^^ sen gjorde jag en sån dum grej igen med ficktjuv XD hahaha.
Christoffer var inte där idag, och jag kom faktiskt på... att det är mycket roligare när han är med.. Ja Martina, det är så. Och nej Martina, jag är inte kär i honom, bara för att det klickat så bra mellan oss två ;D

Sen när jag kom hem gjorde jag en STOR kopp varm chocklad till mig,med sprutgrädde o tuttifrutti-kulor,  tyckte att jag var värd det så kall som jag var ^^

Nu har det börjat blåsa ute igen.. Jag vill ha sommar :)

Ska läsa bok i engelskan med, hittade ngn som handlade om en 15årig tjej som får anorexia, och eftersom man känt någon som vart svårt sjuk i det är sjukdomen väldigt intressant.. så ja, nu ska den boken läsas ^^

Skrev gb till Dennis förut med, att jag helst skulle vilja komma redan nästa helg.., För just nu känns det som om jag behöver komma bort från allt igen.. innan jag börjar må dåligt på nytt (efter alla bråk som har börjat starta igen). Känns ju faktiskt ganska bra o inte ha fällt en tår på gud vet när.. skillnad mot när jag grät mig till sömns varje natt..


Yeah, min lillasyster bytte mitt nya vita linne idag (som gick ner till knäna oO) så nu har jag ett nytt jättegrönt ^^ Får se när vi orkar använda det bara :P

ne, nu ska jag hjälpa till o fixa lite tacos..

bajs på dig min lilla vänimage11

Kommentarer
Postat av: Martina

Öy du, jag tror inte du är kär i Christoffer XD

2008-02-03 @ 17:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0