Galet

baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby ..

Vet inte varför jag tycker det är så speciellt med att gå på bandy,
kanske för att man träffar folk, får se sport.. o sen kan man tänka en massa..
Tankarna bara flyger iväg, och plötsligt har man ingen koll alls på hur det går i matchen.

Tankar om livet, och varför allt är som det är..

Den där rösten och orden han sa.., och doften den där kvällen.. kommer ju aldrig förtränga den så länge brodern har likadan, (eller snarlik!), duschtvål o deo, som en annan dessutom köpte...
Man kanske ska sluta hålla sig undan. Gå med på det, det kan ju faktiskt vara, trevligt...

jag håller på att bli helknas på mig själv : jag vet inte vad jag håller på med längre...........



Nu har jag även fått han killen från rumänien på engelskan "efter mig"... tog sällskap in till stan igår efter lektionen och han till och med frågade om jag hade lust o hitta på något med honom någon gång....
Jag ska fasiken börja hålla käften, inte nämna ett jävla fucking ord till någon kille............


Melodifestivalen snart oxå..
Bajs, jag hatar Carola, och jag kan nästan sätta en miljon på att hon kommer vinna hela skiten o få tävla för sverige i år igen :S
Förstår inte vad folk ser hos den där människan ?
okej, hon har väl bra röst... men kan ingen ta ner henne på jorden, nångång ?! usch.. jag får damp.,..


bajs
(satan ja, jag skulle ju sluta säga det... bajs oxå XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0