Just nu..

Kunde jag suttit på en engelska-lektion.. men vad fan, jag mår inte bra ÄNNU.
Åkte ju på o bli magsjuk lördag natt.. För hade jag vart bakis hade jag inte vart dålig ännu, eller smittat ner resten av familjen :P haha, jag hoppas ni inte blivit sjuka hemma hos dig martina (A) .
Men ditt badrumsgolv är himla skönt o sova på ^^ hahaha.

Precis, vi var ju ute i lördags jag o hon. Först lite förfest hemma hos henne med både gamla Eva & Adam-avsnitt o melodofestivalen. Innan vi "sprang" till torget för att träffa Fredrik och dra till Trollhättan och Backstage.
Haha, jag är för kort för bänkarna där, och fick hoppa upp för att komma upp, medans alla andra bara satte sig ^^ jag är så mobbad XD
Lyckades spilla öl på mig med, som vanligt ^^ får alltid öl på mina bralls när jag är onykter ^^.
Jag o Martina stack till Max sen oxå som ligger typ breve , för o låna toaletten . Killen i kassan låste in mig så jag höll på att inte komma ut ^^ haha. Sen mobbade han oss o sa att de inte fick sälja till onyktert folk längre, men jag menar,, jag var ju bara glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad ^^ haha.
Martina tog en barnmeny, haha, o han var så snäll o gav mig en leksak med (en Babar-dvd - jag Älskar Babar) fast jag bara valde en cheeseburgare o pommes frites ^^ . Memoryspel fick martina oxå, för att kolla hur hennes minne var XP.
Gick tillbaka till Fredrik och Backstage sen, o fredrik visade mig att Johan var där ^^ har blivit en ganska stor grej efter en engångsföreteelse tycker jag ^^ haha, och jag försökte gömma mig varje gång han gick förbi vårat bord ^^ tihi, jag är så dum :P
Jag o martina bestämde oss sedan att åka hem, för vi skulle dra vidare till hannes..
väl hemma hos henne ringde hon hannes o sa att det går inga bussar så vi var tvungna o cykla ^^ haha, o precis innan vi skulle iväg fick jag värsta kväljningen o spydde ^^ höhö.
Men inget hindrar Sofia, så vi cyklade iväg sen iaf ^^
Kallt i svinigt var det, men vi kom fram ^^ haha, var typ där i 10 minuter innan vi ville hem igen, haha, o jag hann knappt utanför dörren innan jag spydde från "balkongen". Sen tyckte Hannes jag var jättekonstig som var glad efter o ha spytt ^^ .
Jag o damen cyklade hem igen, o där fick jag göra ett till besök på toaletten ^^ haha, var värsta kaoset.
Sen försökte vi somna, men babblade en massa om ingenting, som vanligt ;D. frös gjorde vi oxå.. iaf jag.. för att vid halv 9-tiden vakna o vara jättevarm.. o känna att jag behövde spy igen..
sen fick jag inte i mig nånting på hela morgonen.. inte ens en klunk vatten. haha, ett tips.. drick inte ett halvt glas apelsinjuice o lika mycket vatten samtidigt.. det är inget mysigt o spy upp XD
Jag o Martina skämtade om att jag kan bli värsta anorektikern; så bra som jag var på att stoppa fingrarna i halsen ^^ haha.

snacka om kul helg... :S

Är fortfarande dålig idag alltså.. egentligen missar jag nog inte så mycket i engelskan, förutom lite roliga stunder bara ^^ men ändå.. När skulle vi ha sportlov ? ..

Fick reda på bussen hem från thn oxå, att någon fortfarande tror att allt jag säger o gör handlar om honom ^^ haha. Nästan skrattretande.. bara för att jag inte kilar stadigt med varannan kille jag möter.. eller var tredje :P


jaja. bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0