Mobbningsdag nummer 1

Det är såhär, jag brukar parkera min cykel inne i stan o sen promenera bort till Komvux, just för att få lite motion. Idag, när jag traskade förbi några huvudnäselever, sa dem precis när jag gick förbi :
A -"vad liten hon var!"
B -"säkert 12 år..."
A -"nee, jag tror på 13..."

wtf ! jag fyller 20 XD och så liten är jag väl inte ? eller just det.. min syster som är 13 är t.o.m längre än mig, haha ^^

Så jag var lite butter på detta, och när jag kom in i mitt engelska-klassrum, vem hade då snott min plats om inte.. just det ! Christoffer ^^ haha. Så jag stannade typ mitt bakom honom o fattade ingenting medans han hejjade o skrattade (jag såg nog rätt dum ut XD)..
Jag - " jaha... men då sätter jag mig innerst idag då, nu när du snott min plats"
Han -"självklart , det är bara o slå sig ner "

haha, cp-fia ^^

Slapp förhör på läxan oxå, eftersom jag inte var ensam om att ha glömt den (blir ni förvånade om det var jag,jonas o christoffer som inte hade gjort den ? XD) så vi gjorde någon annorlunda förhörsgrej...
Jag fick läsa högt ur kapitlet vi grejade med o hade läxa på, o när jag inte uttalade ett ord rätt så rättade läraren mig . haha, efter 4e rättelsen sa jag att "jag har ju inte läst engelska på en vecka, begär inte för mycket".. o då skrattade alla XD

efter engelskan började christoffer o jonas o fortsätta lite med christoffers matte o jag stannade för att lyssna (det är lite kul o lyssna på dem o försöka fatta.. för jag fattade ingenting med matte B ^^), dessutom ville jag inte gå för han från rumänien verkade vänta på mig, o ja.. jag vill inte ^^ så jag stannade med mina boys ;)
Efter att jonas o christoffer räknat ut ett tal frågade jag om de ville lära mig matte b, och fick svar från christoffer att
 - "det kostar ^^ men du har ju läst matte b o borde kunna det "

haha.
1. HUR vet han att jag har läst matte b ? det har jag aldrig sagt :P jag har bara sagt att jag läser upp engelskan, inte ens babblat om vad jag gick på gymnasiet.. hmmm....
2. VARFÖR ska det alltid kosta nånting när man ber en kille om nånting ? haha.

mobbade dem för att jag är ledig imorn oxå, för de verkade ha värsta dagen :P
Och sen när jag skulle skryta över mitt MVG i datakunskap, ja.. så förstörde Christoffer den lyckan med att säga att han oxå hade MVG.. attans... XD


ne, nu ska jag äta lasagne, o sen ut o promenixa med mamsen.. uppdatering sen, för dagen är inte slut :P haha

kuk
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0