Nice ass..

Eller iaf väder :)
Sitter hemma hos Martina nu, och har som vanligt snott datorn ^^ Dessutom är hon i duschen så vad skulle jag göra ? XD
Väckte henne med o ringa på dörrklockan gjorde jag visst oxå ^^ FAST, jag försökte ringa, men telefonsvararen gick igång så jag beslöt mig för att traska upp istället . Dessutom ville jag inte fortsätta gå med Nikolaj (killen från rumänien, now i know his name !! XD).
Haha.

Hade en sån skön engelska idag, som vanligt ^^.
Dörren jag brukar gå in igenom (finns två dörrar nämligen) var låst så jag ryckte i handtaget o sen kollade in genom fönstret och Christoffer kom emot mig för att låsa upp.. Vilket han gjorde, o sen motade han dörren så jag inte kom in iaf XD Haha, han tyckte det var jättekul, eller han försökte övertala mig att "det var lite skoj", o det var det faktiskt ^^
Sen har tydligen han o jag bytt plats oxå, för nu vill han sitta ytterst.. och jag har ju inget val XD
Idag hade vi debatt på schemat, o jag hamnade naturligtvis med killgänget (jonas,christoffer o nikolaj...) medans den andra gruppen bara bestod av tjejer..
Diskuterade om djurens rättigheter osv (för övrigt tycker christoffer att det är hönornas rättighet att värpa ägg till oss så vi får mat, knäppgök XD). Haha , iaf, min grupp skulle vara FÖR och killarna kom på att det är dålig stil av tjejer att använda smink isf, för att det oftast är testat på djur..
Christoffer - "men hallå. vi har ju en tjej här" 
Jonas - "jag ser inte åt det hörnet så jag märker inte henne , hahah"
Jag - "*gapflabb*"

så jävla galet ^^
Sen skulle vi bara babbla i våran egna grupp i slutet av lektionen, och jag o nikolaj skulle vara FÖR medans jonas o christoffer skulle vara MOT, eller vänta, det var nog tvärtom ^^. Iaf, vi skulle ta lappar med olika ämnen o prata om det ^^ haha, Christoffer skulle tjuvläsa på min lapp ^^ efter mig var det hans tur, eller "nästa dams tur" som JOnas sa ^^ (då var jag ju inte ensam tjej i gruppen iaf XD )  
haha, o då fick jag ju luta mig över honom för att tjuvläsa på hans, haha, jag höll på o ramla av stolen, o det enda jag såg var "Stockholm,Göteborg and Malmö", ja innan han visade mig den ^^ Sen innan han gav den till Jonas o nikolaj fick jag frågan "såg du något?" . haha.. cp XD
Jag är bäst på att hjälpa Christoffer att komma på ord dessutom ^^

Fick någon läxa att läsa några artiklar oxå, det bästa med christoffer är att man aldrig behöver sträcka sig efter att få tag på papper man fått (som brukar läggas i mitten), för han ger en alltid ;) yeah ^^
gott lukar han oxå (ja fy på mig, men hur lätt är det att låta bli o känna sånt om man lutar sig över varann ? XD)

haha.

ne, nu ska jag kolla på martina när hon plattar håret.... vem et, kanske uppdatering senare XD

Och förresten, mitt röda hår är borta, nu är det mörkt igen <3 ^^
som mamma sa när hon färgade " man får lida pin när man ska bli fin för christoffer" XD
vilken utav alla undrar då jag ^^ haha

image20

Kommentarer
Postat av: Martina

Vet du vad, jag ska nog härma sig lite med att lägga upp en signatur i slutet :) Så tji får du! ^^

2008-02-28 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0